سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان سیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زاهدان افتتاح شد

بیمارستان سیار۲۷ تختخوابی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز افتتاح شد.

علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: بیمارستان سیار۲۷ تختخوابی  احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)   با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور، استاندار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.     .

علیرضا راشکی ادامه داد:  بیمارستان سیار احسان با ظرفیت ۲۰۰ نفر در روز برای کمک به حل مشکل کمبود تخت در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع) و به منظور ارتقای خدمات درمانی به مردم افتتاح شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان تاکنون ۲ میلیون ماسک، سه هزار دوز رمدسیویر، سه هزار لیتر موارد ضد عفونی‌کننده، یک هزارو ۳۰۰ گان پزشکی و ۵۰ هزار کیت تست سریع برای جلوگیری و کنترل ویروس کرونا به این استان ارسال شده همچنین ۲۰ گروه غربالگری جهادی در منطقه تجهیز شده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۷۷۸مورد جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۶۸هزار و ۶۶۶ نفر رسید.

 سیدمحمد هاشمی‌شهری افزود با فوت ۲۸مورد جدید، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۸۲۰نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۷۰۷ بیمار حاد تنفسی و ۳۸۵مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.