رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرگفت: تزریق واکسن کوو برکت از امروز شنبه در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه برای افراد بالای ۵۰ سال آغاز شده است.

دکتر کامران کردی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: با توجه به شرایط فوق بحرانی در پی شیوع کرونا هندی موسوم به "دلتا پلاس" و با پیگیری صورت گرفته کار واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ در حوزه این دانشگاه آغاز شد.

وی افزود: افراد واجد شرایط با در دست داشتن کارت ملی، در شهرها به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و در روستاها به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه و خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: برای اینکه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا را کاهش دهیم افراد پرخطر مانند بیماران دیابتی، بیماران قلبی عروقی، افراد مزمن تنفسی، سالمندان و مادران باردار از حضور در تجمعات خودداری کنند و اصول قرنطینه معکوس را رعایت کنند.

وی با تاکید بر لزوم تزریق واکسن اظهارداشت: از مردم منطقه تقاضا داریم با توجه به اهمیت موضوع و برای حفظ سلامتی خود و دیگران نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار