سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجن هم در لیست شهرستان‌های با وضعیت قرمز قرار گرفت

در چهارمحال و بختیاری بروجن در لیست شهرستان‌های با وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا و شهرکرد، فارسان، کیار، اردل و لردگان در وضعیت نارنجی و بن، سامان، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۴۷ هزار و ۱۰۰ نمونه گیری انجام و ابتلای ۴۹ هزار و ۳۲۱ نفر به کرونا قطعی شده است.

او افزود: شهرستان بروجن در لیست شهرستان‌های با وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا و شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، کیار، اردل و لردگان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بن، سامان، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد قرار گرفته اند.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: در بررسی روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان، طی هفته گذشته شهرستان بروجن وارد وضعیت پرخطر شد.

او ادامه داد: طی هفته گذشته تعداد بیماران بستری در شهرستان بروجن تا ۲برابر افزایش یافته و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با افزایش تعداد بیماران بستری و در ۲ هفته آینده با افزایش تعداد بیماران بدحال، افزایش موارد فوت ناشی از این بیماری را شاهد خواهیم بود.

شیرانی گفت: ممکن است، در شهرستان بروجن مجبور به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های بیشتری شویم.

او افزود: وضعیت سایر نقاط استان تقریبا با ثبات بوده است، اما تداوم این روند نیازمند توجه هر چه بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

شیرانی اضافه کرد: با توجه به گسترش شیوع بیماری کرونا از نوع دلتا موسوم به کرونای هندی همچنان بر ضرورت توجه هرچه بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.