سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند عملیات مهار آتش سوزی طی دیروز در اهواز انجام شد؟

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۱۱ مورد عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۱ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات گفت: اطفای حریق منزل مسکونی در کوی انقلاب بین هلالی و غزنوی که به علت بی احتیاطی ساکنان منزل و افتادن سیگار روشن بر روی لوازم خانه رخ داده بود، با موفقیت انجام شد.

او مهار آتش سوزی در منزل مسکونی در شهرک دانشگاه به علت نشت گاز پیک نیک، ساختمان متروکه در کوی عامری، جعبه برق ساختمان تجاری در منطقه نادری نبش نظامی، یک دستگاه پراید حین گازگیری غیر مجاز گاز ال پی جی و منزل مسکونی در خیابان ۱۸ غربی پادادشهر از دیگر عملیات‌های انجام شده عنوان کرد.

قنبری اظهار داشت: واژگونی پژو پارس ساعت ۲۰ و ۵۷ دقیقه در مسیر سه راه خرمشهر منجر به مصدوم شدن راننده شد و آتش نشانان با ایمن سازی و ابزار نجات راننده مصدوم را از اتاقک خودرو خارج و به امدادگران اورژانس تحویل دادند، ضمن اینکه مهار حریق ال ۹۰ در جاده ساحلی شرقی به علت اتصال برق خودرو و ترانس برق در کوی ملت خیابان ۳ اقبال از دیگر عملیات‌های انجام شده هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در منطقه پردیس به علت خرابی قفل درب و عملیات نجات از کابین آسانسور در منطقه گلستان ۴ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.