سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهداد:

دولت جدید باید برای تقویت اقتصاد مقاومتی تلاش کند

امام جمعه شهداد گفت:دولت جدید باید با استفاده از نیرو‌های جوان و انقلابی برای تقویت اقتصاد مقاومتی تلاش کند تا زمینه اشتغال جوانان به وجود آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام الله وردی امام جمعه بخش شهداد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، مردم را به تقوای الهی و پرهیزکاری فرا خواند و با اشاره به حفظ میراث معنوی و مذهبی گفت: مهمترین میراث بشر، میراث معنوی، مذهبی و دینداری است که برگرفته از اسلام ناب انبیا و اولیاست و باید این میراث به دنیا معرفی و حفظ شود.

او در بخش دیگری از سخنانش به کودتای نوژه در سال ۵۹ اشاره کرد و افزود: دشمنان ما با الهام از اربابان آمریکایی خود طرح کودتا را برنامه ریزی کردند تا حکومت را سرنگون و به اهداف شوم خود برسند؛ اما نتوانستند و شکست خوردند.

حجت الاسلام الله وردی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهوری کشور تصریح کرد: مطالبه گری مردم باید ادامه داشته باشد و دولت جدید نیز باید با استفاده از نیرو‌های جوان، انقلابی و دوراندیش در ابعاد مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی تلاش کند تا زمینه اشتغال جوانان به وجود آید و تحول ایجاد شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.