سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا ۸ بوشهری دیگر را به کام مرگ فرستاد

با ثبت ۸ فوتی جدید، تعداد قربانیان کرونا در استان بوشهر به هزار و ۲۹۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر می‌گوید: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ بیمار جدید بر روی تخت‌های بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد به طور حتم ۶۰ نفرشان به کرونا دچارند.

او در حالی که تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی را ۴۲۰ نفر اعلام می‌کند، می‌افزاید: ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۱۵ نفر از آنان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

 دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر که آمار بالای مرگ و میر را زنگ خطری می‌داند که باید صدایش را شنید، این طور ادامه می‌دهد که هشت خانواده هم استانی در شبانه روز گذشته عزیزان خود را به علت کرونا از دست داده‌اند شامل چهار مرد ۸۶، ۸۳، ۶۱ و ۸۳ ساله که سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، قلبی، فشار خون و دیابت داشته‌اند و چهار زن ۸۲، ۷۱، ۶۳ و ۵۹ ساله که به دیابت، فشار خون و بیماری قلبی، کبدی، مغزی، مبتلا بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


به گفته کشمیری، در شبانه‌روز گذشته ۹۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۷۸ نفر کرونا داشتند.

او می‌گوید: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۶ هزار و ۷۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس دچار شده‌اند و هزار و ۲۹۶ نفر هم جان خود را به همین علت از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.