سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم شهربابک اعلام کرد؛

اشتغالزایی اصلی‌ترین اولویت مسئولان شهربابک

رضاحسینی اشتغالزایی را اصلی‌ترین اولویت مسئولان شهربابک عنوان کرد و گفت: شرکت ملی مس در شش ماهه نخست امسال ۷۰۰ شغل دیگر ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مصطفی رضاحسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهربابک، به تیم منسجم مدیریت شهربابک اشاره کرد و گفت: اتفاقات خوب این شهرستان در سایه همدلی مسئولان شکل گرفته است و وحدتی مثال زدنی بین سه ضلع ارکان شهرستان در حوزه اجرایی، مقننه و قضاییه در هماهنگی با امام جمعه وجود دارد.

او با اشاره به اینکه آنچه که امروز در کشور ما بسیار مهم است، تاکیدات مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد و اشتغال، خانواده و توجه به جوانان است، افزود: امروز بزرگترین خدمت در همه ابعاد سیاسی و اجتماعی کشور، بحث معیشت و اقتصاد است و مقام معظم رهبری بار‌ها فرموده اند و از چند سال قبل سیاست کشور را بر مبنای اقتصاد بدون نفت قرار داده اند.

رضاحسینی تصریح کرد: اصلی‌ترین اولویت مسئولان شهرستان، ایجاد اشتغال و رفع محرومیت است که به همین منظور از خرداد ماه پارسال تاکنون بالغ بر هزار و ۴۰۰ شغل در این شهرستان ایجاد شده و در شش ماهه‌ی اول امسال نیز شرکت ملی مس ۷۰۰ شغل دیگر ایجاد می‌کند.

او با تاکید بر اینکه مقابله با دشمن و رفع تحریم خودسازی از درون است همه ما باید این راه را ادامه دهیم، افزود: ما نزدیک به ۹ پروژه بزرگ و عظیم در حوزه مس داریم.

رضاحسینی اعلام کرد: در حوزه آبرسانی و راه‌های روستایی اقدامات مثبتی در دستور کار است و برنامه‌های آن جلو می‌رود.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی به روز قلم اشاره و رسالت اصحاب رسانه را مسئولیتی سنگین عنوان کرد و گفت: اگر در کار خبرنگاران کمی اشتباه باشد باعث بهم ریختگی جامعه می‌شود و اگر درست باشد بزرگترین خدمت به مردم و کشور است.

او بیان داشت: خدا را شکر تا الان رسانه‌های شهرستان خوب عمل کرده اند و معتقدم سربازان بی سنگر دوران فعلی کشور اصحاب رسانه هستند که با کمترین و شاید هیچ حقوق و مزایایی کار و تلاش می‌کنند.

رضاحسینی تاکید کرد: برای ما میزان، خدمت به مردم است و فرقی نمی‌کند که هرکس از چه جناحی باشد، صداقت و سلامت در کار را ملاک قرار می‌دهیم.

قاسم شمسی فرماندار شهربابک نیز در این جلسه ضمن تاکید بر وجود وحدت و همدلی همه ارکان و ادارات شهرستان برای انجام برنامه‌های اقتصادی و اشتغالزایی، بیان داشت: هرگونه سهل انگاری و کارشکنی به عنوان ظلم به تمام مردم شهرستان، غیر قابل بخشش است و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی در کنار حوزه اقتصاد شهرستان، از برنامه‌ها و اعتبارات مناسب برای رفع معضلات اجتماعی و ارتقای فرهنگ شهرستان خبر داد.

شمسی به مشکلات روز شهرستان از قبیل کمبود آب و برق، مشکلات دامداران در تهیه خوراک دام و مشکلات واحد‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی‌های لازم و رایزنی‌های متعدد برای رفع این مسائل انجام شده است.

او در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان باشگاه مس شهربابک، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال مس شهربابک، تصریح کرد: صعود تیم فوتبال مس شهربابک به دسته‌ی یک، موفقیت بزرگ و ارزنده‌ای است و مطمئنا مسئولان شهرستان ارزش این کار بزرگ و پیروزی ارزشمند را می‌دانند و در زمینه تائید صلاحیت میزبانی شهرستان در مسابقات لیگ، در کوتاهترین زمان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.