سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلی در مدیریت و بهره‌برداری سد‌های تأمین آب شرب مشهد نداریم

مدیر بهره‌برداری از سد‌های آب شرب مشهد گفت: چون آب سد‌های طرق، ارداک و کارده به صورت ثقلی به شبکه‌های توزیع آب متصل است، قطعی برق تأثیری در آبرسانی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سالکی مدیر بهره‌برداری از سد‌های آب شرب مشهد با اشاره به این‌که تأمین آب از سد‌های طرق، ارداک، کارده و دوستی بر عهده این مجموعه است، گفت: خوشبختانه، چون آب سد‌های طرق، ارداک و کارده به صورت ثقلی به شبکه‌های توزیع آب متصل است، قطعی برق تأثیری در مدیریت سد‌های تأمین‌کننده آب شرب مشهد ندارد.

او افزود: با توجه به این‌که تأمین برق خط انتقال سد دوستی به مشهد نیز از طریق شبکه برق اختصاصی متصل به نیروگاه شریعتی صورت می‌پذیرد، بنابراین قطعی برق در تأمین آب از این مسیر نیز تأثیری ندارد.

مدیر بهره برداری از سد‌های آب شرب مشهد ادامه کرد: شرایط شرکت آب و فاضلاب مشهد به دلیل شرایط تصفیه خانه‌ها و پمپاژ آب که نیازمند برق است با شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی متفاوت است.


بیشتر بخوانید


سالکی با اشاره به حجم آب ذخیره شده در سد‌های مشهد، بیان کرد: در حال حاضر در سد دوستی حدود ۴۱۳ میلیون مترمکعب، سد طرق حدود ۱۵ میلیون متر مکعب، سد کارده حدود ۹ میلیون متر مکعب و در سد ارداک حدود ۱۴ میلیون متر مکعب آب ذخیره شده است.

 

انتهای پیام//ر.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.