سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت تریبونی برای بیان خدمات ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : یکی از مشکلات دولت این است که بلندگو و تریبونی برای بیان خدمات خود ندارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به خدمات دولت گفت : باید خدمات دولت و کار‌های انجام شده و شرایط سخت کشور بازگو شود، تا مردم بدانند دولت در چه شرایطی کار کرده و چه خدماتی را ارائه کرده است.

او با تاکید بر اینکه دولت در سخت‌ترین شرایط تحریمی کشور را اداره کرد، گفت : یکی از مشکلات دولت این بود که بلندگو و تریبونی برای بیان خدمات خود نداشت، لذا بخش زیادی از خدمات انجام شده به گوش مردم نرسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: برای ایجاد روحیه امید و امیدواری در مردم، باید خدمات دولت و نظام به گوش مردم برسد.

او اشاره‌ای هم به نیمه تمام ماندن روند ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه داشت و افزود: ساخت این کتابخانه از نیاز‌های کرمانشاه است، لذا باید هر طور شده ساخت آن به اتمام برسد.

خوش اقبال سپس خواستار برپایی نشستی با حضور دستگاه‌های مسئول برای اختصاص بودجه در امسال برای ادامه روند ساخت این کتابخانه به عنوان یکی از نیاز‌های شهر کرمانشاه شد و گفت: باید ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تخصیص اعتبار به این پروژه برگزار شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.