استاندار کرمانشاه با تأکید بر برخورد شدید نهاد‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی با موضوع استخراج رمزارز‌ها و استفاده غیرمجاز از برق، گفت : در تلاش هستیم برق مشترکان خانگی قطع نشود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : افت شدید بارش‌ها و خشکسالی بی‌سابقه در کشور، استخراج رمزارز‌ها و استفاده غیرمجاز از برق و رعایت نکردن الگوی مصرف سبب افزایش مصرف برق و اعمال خاموشی‌های برای هم‌استانی‌ها شده است.

او با تأکید بر برخورد شدید نهاد‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی با موضوع استخراج رمزارز‌ها و استفاده غیرمجاز از برق، گفت : رفع مشکلات مردم در اولویت کاری قرار دارد و به شرکت برق منطقه‌ای و توزیع برق اختیار داده‌ایم پس از بررسی در صورت لزوم برق تمامی ادارات و صنایع را قطع کنند تا برق مشترکان خانگی قطع نشود.

استاندار کرمانشاه افزود: پیشنهادی ارائه خواهیم داد که برق مناطق زلزله‌زده با توجه به مشکلات قبلی در برنامه قطعی وزارت نیرو قرار نگیرد.

او افزود: با توجه به تخصیص ۱۰ میلیون مترمکعب آب به اورامانات، جهاد کشاورزی موظف است با توجه به مشکلات ناشی از خشکسالی امسال، سریع‌تر این مهم را عملیاتی کند.

بازوند گفت: نقشه راهی برای مدیریت این بحران تدوین می‌شود و همه مردم را در جریان دلایل قطع برق و مشکلات موجود قرار خواهیم داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.