سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شوش:

برای انتخاب شهردار باید تحقیق و بررسی شود

حجت الاسلام علیزاده گفت: نباید در انتخاب شهردار عجله شود بلکه باید با تحقیق و بررسی لازم، بهترین گزینه برای تصدی شهرداری شوش انتخاب شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام مهدی علیزاده امام جمعه شوش در دیدار با منتخبان شورای شهر شوش گفت: برای انتخاب شهردار باید تحقیق و بررسی شود شوش به دلیل جایگاه بالایی که دارد نیازمند یک شهردار توانمند است که بتواند با رایزنی‌های استانی و کشوری برای توسعه و پیشرفت شوش تلاش کند.

او بیان داشت: منتخبان شورای شهر مسیر دشواری در پیش دارند و نباید کار‌هایی انجام دهند که مردم از انتخاب خود پشیمان شوند و مسئولان باید با رایزنی‌های فراوان با دستگاه‌های مختلف از جمله میراث فرهنگی تعامل کند در غیر این صورت مشکلات شهر برطرف نخواهند شد.

حجت الاسلام علیزاده اصل با اشاره به اینکه باید با پیگیری و همکاری با شهروندان در زمینه رفع مشکلات شهروندان تلاش کرد، افزود: می‌توان با ارائه طرح و برنامه از ظرفیت مسیر ترانزیتی شوش برای اشتغال جوانان بهره برد و شوش ظرفیت‌های فراوانی دارد، اما طرح و برنامه‌ایی برای استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها دیده نشده است.

امام جمعه شوش گفت: منتخبان باید نگاه ویژه‌ای به مبلمان و فضای شهری داشته باشند تا شهروندان هنگام قدم زدن در خیابان‌ها، امید و نشاط را حس و انرژی منفی را از خود دور کند و باید مقالات شهرسازی مدرن به خوبی مطالعه شوند تا نسبت به این طرح‌های علمی اطلاعات بیشتری کسب شود و مردم این کار‌ها را در شهر و جامعه لمس کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تا زمانی که اعضای شورای شهر برای مردم کار کنند، من کنار آن‌ها خواهم بود و هرکمکی نیاز باشد برای خدمت به مردم انجام خواهم داد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۶ تير ۱۴۰۰
نگاهی به وضعیت اسفناک شهر بندازید خرابه ای در اعصار تاریخ .مایه ابرو ریزی استان شهری باستانی ولی مملو از بدبختی و زشتی