سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسنی:

اعتبارات هزینه‌ای لارستان ۶۵ درصد افزایش یافت

فرماندار ویژه لارستان، اعتبارات هزینه‌ای این شهرستان در سال ۱۴۰۰ را ۶۳۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار نسبت به پارسال ۶۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان گفت: مجموع اعتبارات اختصاص یافته در بودجه سال ۱۴۰۰ در قالب هزینه‌ای، تملک و دارایی و سرمایه‌ای استانی، سه درصد نفت و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در این شهرستان ۶۳۸ میلیارد ریال است.

او افزود: مجموع اعتبارات امسال در این شهرستان در حوزه‌های مختلف نیز نسبت به سال قبل ۶۵ درصد رشد یافته است.

او تصریح کرد: از این میزان اعتبارات تخصیص یافته نیز ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم اعتبارات تملک دارایی‌های استانی، ۱۹ میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان سهم اعتبارات ۳ در صد نفت و گاز و ۳۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان سهم قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (توازن) به این شهرستان اختصاص یافته است.

او گفت: بر اساس مصوبات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس، این اعتبارات برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد توزیع خواهد شد.

حسنی بیان کرد: این اعتبارات برای اجرای بیش از ۱۷۵ طرح نیمه تمام عمرانی، زیربنایی و خدماتی در شهرستان لارستان تعریف شده است.

او افزود: این اعتبارات در سر فصل‌های امور عمومی، برق، طرح هادی روستایی، پوشش فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، دین و مذهب، آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی، میراث فرهنگی، ورزش وتفریحات، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، دفاعی و امنیتی، امور عشایر، بنیاد شهید، بحران، بهزیستی، انرژی، صنعت و معدن و ... هزینه می‌شود. 

حسنی یادآور شد: این اعتبارات برای اجرای ۱۷۴ طرح نیمه تمام عمرانی، زیربنایی، خدماتی و ... در شهرستان لارستان تعریف شده است.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیریت بهینه، جلوگیری از فرسایشی شدن اقدامات و نظارت مستمر از الزامات روسای ادارات در جذب اعتبارات شهرستان است؛ تصریح کرد: هنر مدیران شهرستان در این است که حداکثر استفاده را از اعتبارات و امکانات محدود موجود داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان لارستان با تاکید بر اینکه مدیریت بهینه، جلوگیری از فرسایشی شدن اقدامات و نظارت مستمر از رسالت‌های مهم مدیران اداره‌های مختلف این شهرستان برای جذب اعتبارات است و هنر مدیران این است که حداکثر استفاده را از اعتبارات و امکانات محدود و موجود ببرند.

حسنی، همچنین با اشاره به گستردگی شهرستان لارستان، جمعیت بالای ۲۳۰ هزار نفری و برخورداری از پنج بخش و بیش از ۱۵۰ روستا خواستار توجه بیش از پیش مسئولان استان فارس برای تخصیص اعتبارات بیشتر به این منطقه شد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.