سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمل بیش از ۱۲ هزار تن کالای اساسی از بنادر کشور به خراسان جنوبی

مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از حمل بیش از ۱۲ هزار تن کالای اساسی در سه ماهه نخست امسال از بنادر کشور به خراسان جنوبی خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با توجه به اهمیت تأمین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی، بیش از ۱۲ هزار تن کالای اساسی از بنادر کشور توسط ناوگان استان حمل شده است.

او با توجه به اعلام معاونت حمل‌ونقل سازمان راهداری و جاده‌ای در خصوص برنامه‌ریزی و هماهنگی حمل کالا‌های اساسی افزود: روند حمل کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره) به خراسان جنوبی در حال انجام است.

جلال زاده با اشاره به اهمیت تأمین و حمل به موقع مایحتاج ضروری مردم بیان کرد: این اداره ضمن برگزاری جلسات مختلف با دستگاه‌های مرتبط و تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل کالای استان، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در این خصوص را انجام داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: در خراسان جنوبی ۷۱ شرکت و موسسه حمل ونقلی کار جابه جایی انواع کالا‌ها را از مبادی سراسر استان به مقاصد داخل و خارج از استان بر عهده دارند.

او افزود: بار حمل شده توسط ناوگان عمومی استان در بهار امسال در قالب ۸۴ هزار و ۹۶۹ سفر حمل شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

جلال زاده تصریح کرد: جا به جایی و حمل و نقل کالا در سه ماهه اول امسال با ۱ هزارو ۴۰۸ تن ۱۰ درصد نسبت به سه ماهه سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.