سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالقانی: هرکسی دنبال کشتی نمی‌رود/ تبلیغات برای ورزش ملی کشور کافی نیست

رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: واقعاً کشتی ورزش سختی است و هر کسی سراغ آن نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا طالقانی در یازدهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: زمانی که به عنوان رئیس فدراسیون در خدمت کشتی کشور بودم و روزی که تیم ایران به عنوان قهرمانی جهان دست یافت، بیش از یک میلیون نفر در کشتی فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: اما در حال حاضر آمار کشتی گیران حاضر در باشگاه‌ها به کمتر از  ۴۰ هزار نفر رسیده و این برای ورزش ملی، سنتی و تاریخی ما ایرانیان یک خطر جدی است.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی با بیان اینکه در هر کاری تبلیغات حرف اول را می‌زند تصریح کرد: اگر قرار است ۱۰ درصد نتیجه بگیریم باید ۹۰ درصد تبلیغات کنیم، اما درحال حاضر این موضوع در کشتی کشور کمرنگ است و باید تا جایی که می‌توانیم برای حضور نوجوانان و جوانان در باشگاه‌ها تبلیغ کنیم.

این پیشکسوت کشتی تصریح کرد: باید بگویم که کشتی ورزش بسیار سختی است و هرکسی به دنبال آن نمی‌رود و برای بقای کشتی به عنوان پرافتخارترین رشته ورزشی ایران باید کار‌های متنوع تبلیغاتی را انجام داد.

وی ادامه داد: یکی از بهترین راه‌ها برای تشویق نوجوانان و جوانان به باشگاه ها، حضور قهرمانان بزرگ این رشته در رسانه‌ها است و اگر بتوانیم حضور کشتی گیرانی مانند حسن یزدانی را در رسانه‌های پرمخاطب بیشتر کنیم به این کار کمک خواهیم کرد.

طالقانی اظهار داشت: البته من در گذشته با برگزاری مسابقات مختلف که با حضور قهرمانان بزرگ کشتی مانند مرحوم سلیمانی، رضا سوخته سرایی، برادران خادم، علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، محمد طلایی و ... انجام می‌شد، نسبت به تبلیغ قهرمانان کشتی اقدام می‌کردم که واقعاً از این کار نیز نتیجه گرفته بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از برنامه‌هایی که فدراسیون کشتی برای تبلیغات هرچه بیشتر کشتی در رسانه‌ها در دستور کار دارد استقبال و حمایت می‌کنم و امیدوارم که در نهایت موجب رشد کشتی در کشور شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.