سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید بهترین برندهای لوله و اتصالات از فروشگاه لوله آنلاین

حتماً تا کنون بارها نام لوله پلیکا را شنیده‌اید و حتی ممکن است اطلاعات نسبی راجع به آن داشته باشید چون این نوع لوله به فراوانی در اطراف و محیط زندگی ما مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حتماً تا کنون بارها نام لوله پلیکا را شنیده‌اید و حتی ممکن است اطلاعات نسبی راجع به آن داشته باشید چون این نوع لوله به فراوانی در اطراف و محیط زندگی ما مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله پلیکا یا همان لوله پی وی سی پرکاربرد‌ترین لوله‌ پلاستیکی هستند که در امر انتقال آب، فاضلاب و لوله‌کشی‌های زیر زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول پلیمری توسط شرکت‌های مختلفی در کشور تولید می‌شود که لوله پلیکا سمنان معروف‌ترین آن‌ها است.‌ لوله پلیکا سمنان را می‌توان بهترین برند لوله و اتصالات در کشور دانست که در فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات لوله آنلاین عرضه می‌شوند. اگر بخواهیم راجع به برترین برندهای این محصولات صحبت کنیم، معرفی سنا پلیمر نیز خالی از لطف نخواهد بود.

لوله و اتصالات سنا پلیمر و ارتباط آن با فروشگاه لوله آنلاین

یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوله و اتصالات پلیمری سنا قومس است که با نام تجاری سنا پلیمر در کشور فعالیت می‌کند و با تولید بهترین و باکیفیت‌ترین لوله و اتصالات پی وی سی در جهت جلب رضایت مشتری فعالیت می‌کند. سنا پلیمر را می‌توان بهترین و محبوب‌ترین برند ایرانی لوله  پلیکا و اتصالات آن دانست. شرکت سنا پلیمر با هدف رقابت در بازار داخلی لوله‌های بسیار باکیفیت و مرغوب و البته به صرفه را تولید کرده است. این شرکت محصولات مختلفی مانند سه راهی، سیفون، زانویی، درپوش و غیره را تولید و عرضه می‌کند. سنا قومس به دلیل گستردگی و توسعه تولید محصولات خود را به نمایندگان خوش نام و پرفروش در سراسر کشور واگذار کرده است. فروشگاه لوله آنلاین با سابقه چندین سال فعالیت در عرصه فروش لوله و اتصالات پلیکا نمایندگی رسمی سنا پلیمر را در سراسر ایران به عهده دارد.

این برند معروف سالن‌های تولید بزرگ، تراشکاری، آزمایشگاه و تجهیزات منحصر به فرد دیگری در اختیار دارد و به واسطه این‌ها به بزرگ‌ترین تولید کننده لوله پلیمر تبدیل شده و اتصالات پلیکا را در سایزهای مختلف تولید می‌کند. لیست قیمت سنا پلیمر در فروشگاه اینترنتی لوله آنلاین موجود است و برای مشاهده قیمت‌های به روز و مناسب برند سنا پلیمر می‌توانید به سایت لوله آنلاین مراجعه کنید.

لوله پلیکا سمنان

یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای داخلی است که محصولات آن در فروشگاه اینترنتی لوله آنلاین عرضه می‌شود  لوله و اتصالات پلیکا سمنان است. در ادامه شما را انواع این لوله، ویژگی‌ها و موارد کاربرد آن آشنا خواهیم کرد.این لوله پی‌ وی سی به دلیل نام شرکت سازنده آن در ایران به نام پلیکا معروف شده است. در واقع لوله پلیکا برند لوله‌های پلاستیکی  فشرده پی وی سی است. در گذشته برای مصارف مختلف در ساختمان سازی و صنایع از لوله‌های فلزی یا بتنی استفاده می‌کردند که در نوع خود معایب بسیاری داشتند اما با روی کار آمدن لوله‌های پی وی سی و مزایای شگفت انگیز آن‌ها این لوله‌ها به سرعت جای لوله‌های فلزی را گرفتند و صنایع مختلف را وابسته به خود کردند. این لوله‌ها به لحاظ کاربرد و جنس انواع مختلفی دارند که در زیر به بیان آن می پردازیم.

انواع لوله پلیکا سمنان و کاربرد آن‌ها

  • پلیکا فشار ضعیف یا پی وی سی معمولیاین لوله مقاومت مناسب و وزن سبکی دارد و همچنین حمل و نقل آن آسان است. از این لوله برای عمل تهویه و به عنوان ناودان برای انتقال آب باران استفاده می‌شود.
  • لوله پی وی سی نیمه قویمقاومت این لوله بیشتر از پلیکا فشار ضعیف است و در بخش‌های فاضلابی ساختمان‌ها، هواکش سرویس بهداشتی، غلاف سیم و کابل برق و به عنوان ناودان به کار گرفته می‌شود.
  • لوله پی وی سی فشار قویاین نوع لوله پلیکا سمنان برای سیستم‌های فاضلاب صنعتی استفاده می‌شود چون در برابر خوردگی ناشی از سیالات درون فاضلاب بسیار مقاوم است. علاوه بر آن به دلیل تحمل فشار و وزن زیاد به عنوان غلاف و محافظ کابل‌های برق ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • لوله پلیکا برقهمان طور که از نام این لوله مشخص است برای محافظت از سیم‌های برق کاربرد دارد. این لوله نارسانا است و جریان برق را هدایت نمی‌کند. علاوه بر آن به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی مواد شیمیایی، تحمل فشار بتن، مقاومت ان در برابر سوراخ شدن یا نشتی ناشی از آسیب حیوانات جونده، وزن کم و دوام بالا گزینه ایده‌آلی برای غلاف سازی سیم برق است و امنیت بیشتری نسبت به لوله‌های فلزی ایجاد می‌کند.

مزایای استفاده از لوله پلیکا سمنان

  • مقاوم در برابر خوردگیبسیاری از انفعالات الکترو شیمیایی ناشی از اسیدها و نمک‌های خورنده می‌توانند بر روی فلزات اثر سوئی بگذارند. این در حالی است که هیچ تأثیری بر روی لوله پلیکا سمنان ندارند. این ویژگی یعنی مقاومت آن در برابر خورندگی در داخل و خارج لوله پلیکا وجود دارد. همین ویژگی باعث شدع از این لوله در مناطقی که خاک مهاجم وجود دارد، قابل استفاده باشد.
  • مقاومت شیمیایی بالااین لوله در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی که در منازل یا صنعت استفاده می‌شوند مقاومت نشان می ‌دهد. به همین دلیل در پروژه‌های زیرزمینی آب و همچنین انتقال اسیدهای قوی، فلورایدها، روغن‌های معدنی و سایر سیالات شیمیایی استفاده می‌شود.
  • انتقال سریع آب و مایعاتاین لوله‌ها سطح بسیار صاف و صیقلی دارند. به همین دلیل سرعت جریان آب و مایعات در آن‌ها بسیار بالا است. ضمن این که پتانسیل انسداد و یا شکستگی لوله بسیار پایین است.
  • عدم وجود نشتیسطح بسیار صاف این لوله پلیکا و افزایش سرعت عبور مایعات باعث کاهش هزینه‌های پمپاژ شده و چون اتصالات آن کاملا بدون نشتی است، از نشت و هدر رفت آب جلوگیری به عمل می‌آید.
  • قابلیت نصب سریعاین لوله‌ها به دلیل وزن سبک و اتصالات متنوع به راحتی در موقعیت‌های مختلف نصب می‌شوند.
  • عمر مفید لولهلوله پلیکا سمنان به طور متوسط بیش از ۷۰ سال عمر می‌کند. البته اگر به درستی از آن نگهداری شود، مثلاً اگر زیر نور مستقیم خورشید نباشد عمر آن به ۱۰۰ سال هم می‌رسد.
  • صرفه اقتصادیاین لوله‌ها به دلیل قیمت ارزانی که دارند هزینه‌ پروژه‌های مختلف را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهند. همچنین با توجه به این که طول عمر این محصولات زیاد است، زیاد به تعمیر یا تعویض ندارند و از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه هستند.
  • وزن سبکسبکی قابل توجه این لوله‌ها، حمل و نقل آن‌ها را بسیار آسان کرده و نصب آن به اپراتور زیادی نیاز ندارد.
  • مناسب برای خطوط لوله تحت فشارلوله پلیکا یا پی وی سی انعطاف‌پذیری قابل توجهی دارد. به خاطر همین ویژگی می‌تواند وزن خاک و بتن را هنگام نصب تحمل کند و به راحتی و بدون شکستگی خم شود. این در صورتی است که لوله‌های بتنی و فلزی قابلیت خم شدن ندارند و نمی‌توان آن‌ها را در محیط های تحت فشار استفاده کرد.
  • اتصالات متنوع و فراوانهر تجهیز لوازم جانبی متعددی دارد. اتصالات در لوله پلیکا سمنان نقش همان لوازم جانبی را دارند‌. این اتصالات تنوع بسیار زیادی دارند و برای هر اتصال کاربرد مشخصی تعریف شده است. مدل‌های متنوع اتصالات پلیکا این امکان را فراهم می‌کنند که بتوان لوله پی وی سی را در شرایط و وضعیت‌های مختلف نصب کرد.

انواع اتصالات پلیکا

لوله پلیکا سمنان طیف وسیعی از اتصالات را دارا است. این اتصالات در انواع مختلف کاربردهای مختلفی دارند. بیشتر این اتصالات چسبی هستند. برای چسباندن  آن‌ها به لوله باید ابتدا مدل و اندازه مناسب لوله را انتخاب کرد و دو سر لوله و اتصال را با چسب به هم چسباند. گاهی ممکن است به خاطر جنس سخت لوله اتصال از طریق چساندن با چسب ممکن نباشد. در این صورت اپراتور نصب با اعمال گرما به لوله آن را کمی نرم کرده و به هم وصل می‌کند. اتصالات متناسب با پلیکا در ضخامت‌های مختلفی وجود دارند.

قیمت لوله پلیکا سمنان

قیمت این لوله به میزان پودر پی وی سی مصرف شده در آن بستگی دارد. هرچه مقدار این پودر بیشتر باشد جنس آن بهتر خواهد بود، ضخامت بیشتری خواهد داشت، مقاومت آن افزایش می‌یابد و موارد مصرف آن در شرایط حیاتی محدود می‌شود. همچنین ضریب انبساط و انقباض آن کاهش می‌یابد. در نتیجه قیمت لوله افزایش می‌یابد. علاوه بر این متریال‌های تعیین کننده قیمت نوسانات ارزی و برند محصول نیز بر روی قیمت آن تأثیر گذار است. لیست قیمت لوله پلیکا سمنان در سایت فروش لوله آنلاین موجود است. با استعلام قیمت این محصولات متوجه کاهش قیمت محسوس آن نسبت به سایر فروشگاه‌ها خواهید شد.

چرا برای خرید لوله پلیکا به سایت لوله آنلاین مراجعه کنیم؟

لوله آنلاین نام تجاری شرکت انرژی سازان با سابقه‌ترین شرکت عرصه کننده لوله و اتصالات پلیکا است. این شرکت بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در این عرصه را دارد و کسب و کار خود را از حالت سنتی به حالت آنلاین توسعه داده است و با ارائه انواع محصولات پلیکا در سایت فروشگاهی لوله آنلاین آماده خدمت رسانی به مشتری است. این شرکت واسطه نیست، به همین دلیل قیمت‌ تمام محصولات آن معقول و منصفانه است. علاوه بر این‌ها چون پروسه خرید لوله پی وی سی به تخصص و تجربه نیاز دارد، کارشناسان مجرب این مجموعه با دادن مشاوره لازم شما را در امر خرید راهنمایی می‌کنند. این شرکت تمام محصولات خود را با ضمانت  و گواهینامه استاندارد معتبر ارائه می‌کند و پشتیبانی پس از فروش دارد. 

شما می‌توانید علاوه بر استعلام قیمت اطلاعات جامع و تکمیلی از محصولات لوله پلیکا به دست آورید. برای خرید لوله پلیکا سمنان و لوله سنا پلیمر از طریق لینک زیر وارد سایت لوله آنلاین شده و سفارش خود را ثبت کنید.

برای دریافت قیمت و مشاوره با کارشناسان فنی لوله آنلاین با شماره های
تلفن 021284232 – 02128422054  تماس بگیرید و یا در واتساپ 09127298974 در تماس  باشید
حس خوب خرید را با لوله آنلاین تجربه کنید.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.