سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم‌نامه‌ای که به اشتغال ایثارگران البرز منجر می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با شرکت صنایع ماشین‌ابزار ایران‌خودرو باهدف اشتغال ایثارگران به امضای طرفین رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با شرکت صنایع ماشین‌ابزار ایران‌خودرو باهدف اشتغال ایثارگران با حضور سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مهندس شاهین فر، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت صنایع ماشین‌ابزار ایران‌خودرو به امضا رسید.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: راهبرد بنیاد امروز با توجه به محدودیت‌های استخدام ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی و جذب این عزیزان از طریق آزمون‌های استخدامی، خوداشتغالی، کارآفرینی و استخدام ایثارگران در بخش خصوصی است تا بتوانیم بخش عمده‌ای از ایثارگران جویای شغل را مشغول به‌کار کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عمده جامعه هدف بنیاد را نیرو‌های متخصص، متعهد، توانمند و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر دانست، افزود: امروز بیش از ۲ هزار و هفتصد نفر از یادگاران شهدا و ایثارگران استان البرز در پست‌های مدیریتی در حال خدمت به مردم هستند که این برای ما و کشور یک افتخار است.

او افزود: یادگاران شهدا و ایثارگران پس از گذر مشکلات بسیاری در زندگی مسیر موفقیت را پشت سر گذاشته و امروز ادامه‌دهنده راه پدران خود هستند و برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند. آینده کشور به‌دستان جوانان متخصص و باایمان است.

رستمیان گفت: ما امروز با یک هجمه‌ای از فارغ‌التحصیلان جویای شغل موج نگرانی از طرف خانواده‌های ایثارگران مواجه هستیم که نگران آینده فرزندان خود هستند و ما امروز به‌عنوان خادم ایثارگران و به‌عنوان یک تکلیف تلاش می‌کنیم تا مشکلات ایثارگران در بحث اشتغال را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.