کلنگ ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی بر زمین کوبیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: کلنگ ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد صبح امروز ۹ خردادماه با حضور ویدئو کنفرانسی مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بر زمین کوبیده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: خادمان شهدا و مسئولین شرکت عمران هشتگرد به عنوان پیمانکار پروژه برگزار شده بود کلنگ ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی از مجموعه تفاهم نامه استانداری البرز با بنیاد شهید و امور ایثارگران بر زمین کوبیده شد.

رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته برای تحقق ساخت این ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد ۳ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران گفت: بنیاد در کنار ایثارگران است و تلاش میکند تا مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان را برطرف کند. مسکن یکی از اصلی‌ترین مشکلات ایثارگران است و امروز خرسندیم که الطاف خداوند و پیگیری‌های صورت گرفته توسط بنیاد و دیگر مسئولین توانستیم کلنگ ۶۰۰ واحد مسکونی در هشتگرد را بر زمین بکوبیم.

او افزود: این ۶۰۰ واحد مسکونی پیرو تفاهم نامه ساخت ۳ هزار واحد مسکونی استانداری البرز با بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با تلاش‌های گسترده و نگاه ویژه مهندس اوحدی به ثمر نشسته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: تمام تلاش مسئولین باید رفع مشکلات ایثارگران باشد، بنیاد تمامی تفاهم نامه‌های منعقده در راستای خدمت به ایثارگران را تا حصول نتیجه پیگیری و در تمامی مراحل ساخت واحد‌های مسکونی نظارت دارد تا تا بتوانیم خدمتی ارزشمند به ایثارگران ارائه کنیم.

او افزود:  این واحد‌های مسکونی به همت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در راستای تفاهم نامه استانداری البرز با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مبنی بر ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای یاثارگران البرزی و در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن با استفاده از استفاده از تسهیلات بانکی برای خانواده‌های معظم‌شهدا، جانبازان و ایثارگران استان البرز احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.