سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان:

داور چهارم، بازی را برای سایپا درآورد / شکایت از داوری هم تاثیری ندارد

فریدونی گفت: با پرداخت‌هایی که توسط برخی تیم‌ها به داوران چهارم انجام می‌شود، بازی را برایشان در می‌آورند و دیگر نیازی به کمک داور ویدیویی نیست.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از دیدار پر حاشیه برابر سایپا و اتفاقات داوری، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: از فدراسیون فوتبال تقاضا می‌کنم هرکجا که جلال مرادی را به‌عنوان ناظر بازی می‌فرستند چند نفر را هم برای کنترل مرادی بفرستند، عامل اصلی تنش بازی ذوب آهن و سایپا جلال مرادی بود که نمی‌دانست کجا باید به ماجرا ورود کند و کجا نباید اقدامی انجام دهد.

او افزود: جلال مرادی می‌خواست تمام سلیقه‌اش را اینجا حاکم کند، مکان قرارگیری مربی و نیمکت‌نشینان را هم طبق خواسته خودشان تعیین می‌کنند.

فریدونی درخصوص اشتباهات داوری و اخراج بحث‌برانگیز گردان با نظر داور چهارم در این دیدار اظهار داشت: کمک داور ویدیویی هم دیگر نیاز نیست، یک‌سری پرداخت‌هایی که به داور چهارم شود کار  Var را انجام می‌دهند این مسئله امروز کاملا مشهود بود، دیگر نمی‌دانیم چه‌کاری انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به صحنه اخراج گردان یادآور شد: وقتی داور وسط کارت زرد را به دروازه‌بان داده و داور خط هم نزدیک به صحنه هست چرا داور چهارم از آن فاصله نظر به کارت قرمز می‌دهد؟

او در ادامه داوری این بازی را به حکم کمیته انضباطی مرتبط دانست و گفت: با اتفاقی که پیش از دیدار برای سایپا افتاده بود می‌خواستند به‌گونه‌ای امتیاز این بازی را به این تیم تقدیم کنند، همان گونه که داور چهارم در بازی با پیکان برایشان پنالتی گرفت، امروز هم دوباره داور چهارم یک اخراجی به ما داد تا آن‌ها با خیال راحت بازی کنند.

فریدونی ادامه داد: ما هم از اعلام حکم کمیته انضباطی شب قبل از بازی تعجب کردیم و ظاهرا برنامه‌ها از پیش تعیین‌شده بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا از تیم داوری این بازی شکایت می‌کنید، گفت: شکایت از داوری هم دیگر به جایی نمی‌رسد، از اول فصل نسبت به داوری‌ها شکایت کردیم مگر به جایی رسید؟ هرچه می‌گوییم فایده‌ای ندارد، نمی‌دانم مسئولیت کمیته داوران چیست! تنها ما نیستیم، خیلی تیم‌ها از وضعیت داوری ناراضی‌اند.

فریدونی در پایان درخصوص شرایط ذوب‌آهن در بازی‌های باقی‌مانده و بقای این تیم در لیگ بیستم گفت: تا جایی که امکان داشته برای این تیم تلاش کردیم؛ وقتی به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک می‌شویم فشار عصبی روی کل تیم و بازیکنان زیاد می‌شود و حواشی مختلفی که مانند این بازی رخ می‌دهد این شرایط را سخت‌تر و جو را متشنج می‌کند. امیدواریم در رقابت‌های باقی‌مانده نتایج موردنیاز را کسب کنیم؛ البته اگر اجازه بدهند!

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.