سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به سرمایه گذاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل تسهیلات ویژه ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های مهم و جدی این شرکت در سال حمایت از تولید، رفع موانع تولید و حمایت از واحد‌های صنعتی است که امیدواریم با حمایت مدیران استانی و کشوری به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

او با بیان اینکه مشکلات، تنگنا‌ها و کمبود‌های بخش صنعت با همراهی و حمایت نمایندگان و مدیران ارشد استان محقق خواهد شد بیان کرد: خوشبختانه مسئولان ارشد استان، نگاه ویژه‌ای به بخش صنعت استان دارند که همین امر موجب جذب سرمایه‌گذاری‌ها و توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای ارائه خدمات مناسب به سرمایه گذاران، پروژه‌های عمرانی مختلفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درحال اجرا است که با حجم سرمایه گذاری‌های انجام شده تلاش می‌شود بستر‌های لازم برای سرمایه گذاران مهیا شود.

اهلی از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه گذاران و اعطای مشوقات ویژه به آنان خبر داد و اظهار داشت: واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط طولانی مدت، بخشودگی پیش از موعد و سایر مشوق‌های سرمایه گذاری از جمله مواردی است که برای تسهیل ورود سرمایه گذاران به شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.