سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرب شصت پلیس به عاملان نزاع خیابانی در ولدآباد

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: اراذل و اوباشی که در منطقه ولد آباد با ایجاد نزاع خیابانی باعث اختلال در نظم عمومی شده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ مبنی بر وقوع درگیری و نزاع خیابانی در منطقه ولدآباد؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ٤٤ ولدآباد قرار گرفت.

سرهنگ گودرزى افزود: ماموران با حضور در محل اعلام شده متوجه شدند که تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده و به وسیله سلاح سرد در حال قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی هستند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و طرفین درگیری را به آرامش دعوت کردند اما نامبردگان بدون توجه به اخطار پلیس به اقدامات مجرمانه ادامه دادند که در این حین در یک اقدام ضربتی ٤ نفر از افراد اصلی دخیل در درگیری دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

او با اشاره به کشف ٤ قبضه سلاح سرد از متهمان، افزود: همه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد نزاع و درگیری در سطح منطقه محمدشهر هستند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضايى ارسال شد، گفت: پلیس قدرت نمایی و اوباشی گری عده ای قانون گریز را به هیچ وجه تحمل نکرده و با افراد قانون شکن برابر قانون به سختی برخورد می کند.

انتهاى پيام /خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.