سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ثبت تعداد بیشتری از مدارس ماندگار در فارس

معاون گردشگری امور زائرین استانداری فارس با اشاره به ثبت ۵ مدرسه ماندگار در این استان، گفت: استانداری فارس با همه توان این آمادگی را دارد که ضمن حفاظت از این مکان‌های تاریخی و ارزشمند دیگر مدارسی را که چنین ظرفیتی دارند به ثبت برساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید علی نقی طبیب لقمانی معاون گردشگری، هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس در آیین آغاز به کار مدارس ماندگار در شیراز، گفت: باید اظهار خوشحالی کنیم که امروز با یک همبستگی و همدلی توانسته‌ایم ۵ مدرسه و میراث بزرگ فرهنگی را در استان به ثبت برسانیم.

او افزود: از متولیان این مدارس انتظار می‌رود فرآیند‌ها و اتفاقاتی خوبی که در این مدارس رخ داده است را برای دانش‌آموزان آشکار و هویدا سازند تا آنان بتوانند به خوبی این تجربیات را لمس کنند.

لقمانی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌هایی که می‌تواند به تقویت ایرانی و اسلامی بودن افراد جامعه ما کمک کند همین مدارس ماندگار است، گفت: این مدارس را باید به عنوان یک میراث مشترک که حافظ فرهنگ غنی جامعه و هویت نسل‌های بعد است، دانست.

معاون گردشگری، هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس گفت: استانداری فارس با همه توان خود این آمادگی را دارد که ضمن حفاظت از این مکان‌های تاریخی و ارزشمند دیگر مدارسی را که چنین ظرفیتی دارند به ثبت برساند.

او بیان کرد: مدارس ماندگار الگویی مناسب و پیشرفته در زمینه‌های آموزشی و تربیتی هستند و تلاش چند ماهه همکاران ما در آموزش و پرورش برای ثبت این مدارس نمایانگر اهمیت آن است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.