سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

رفع نیاز‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان چوار

کریمیان گفت:نیاز‌های اولیه حوزه بهداشت و درمان شهرستان چوار باید رفع گردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با همراهی کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی، امام جمعه و فرماندار شهرستان چوار، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونت توسعه، مدیریت روابط عمومی و جمعی از مسئولان محلی از شبکه به تازه تاسیس بهداشت و درمان شهرستان چوار بازدید کردند.

در جلسه‌ای که در دفتر امام جمعه شهرستان چوار با حضور مسئولان مذکور برگزار شد، در ابتدای این جلسه کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از توجه ویژه نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به حوزه سلامت استان ایلام گفت: حمایت‌های ارزشمند جناب آقای بسطامی نماینده محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی از حوزه سلامت، به همه ما دلگرمی و انگیزه خدمت هرچه بیشتر به مردم می‌دهد.

محمد کریمیان  ابراز داشت: شهرستان چوار به واسطه تازه تاسیس بودن نیازمند حمایت بیشتری است و ان شاءالله با حمایت جناب آقای بسطامی نماینده محترم استان در مجلس بتوانیم جایگاه شهرستان چوار را به لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی و کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم را ارتقا دهیم.

او با بیان اینکه شهرستان چوار به لحاظ خدمات بهداشتی درمانی، محروم‌ترین شهرستان استان است، عنوان کرد: این منطقه به دلیل همجواری با مرکز استان و نزدیکی به آن؛ آنچنان که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآورشد: چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در سطح وزارت بهداشت در حال پیگیری است و ان‌شاءالله در این راستا نیازمند حمایت نماینده محترم مردم استان در مجلس با استفاده از توان دانشگاه در راه تحقق اهداف و برنامه‌های مربوطه هستیم.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان چوار طی سخنانی از چوار به عنوان محروم‌ترین شهرستان در استان یاد نمود و ابراز داشت که این شهرستان به واسطه نزدیکی به مرکز استان کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

فهد کمالوندی با بیان اینکه از محل منابع استانی بالغ بر ۴میلیارد ریال برای احداث ۲ خانه بهداشت در سطح شهرستان چوار در نظر گرفته شده، افزود: این شهرستان نیازمند حمایت و همدلی و همراهی مسئولان استانی از جمله نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مشکلات و نارسایی‌ها و چالش‌های حوزه بهداشت و درمان است.

در بخش دیگری از این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین میهن پرست امام جمعه شهرستان چوار نیز در سخنانی ضمن خیرمقدم به نماینده مردم استان در مجلس و مسئولان دانشگاه؛ خواستار توجه ویژه مسئولان به این شهرستان در تمامی حوزه‌ها از جمله بهداشت درمان شد و همراهی و همدلی در راه رفع چالش‌ها و دغدغه‌ها و ارتقاء سطح خدمتگزاری به مردم عنوان کرد.

همچنین خورشیدی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در رابطه با شبکه تازه‌تاسیس شهرستان چوار توسط دانشگاه پرداخت و بیان کرد: نگاه مسئولان دانشگاه شهرستان چوار در حوزه سلامت، نگاه توسعه‌ای است و دانشگاه در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در قدم اول نیاز‌های اولیه بهداشتی درمانی این شهرستان رفع گردد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در سخنانی ضمن تقدیر از توجه ویژه نماینده مردم استان در مجلس به رفع دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه سلامت در سطح استان از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان چوار تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: نیاز‌های نخستین این شبکه نیروی انسانی به لحاظ کمی و کیفی، تجهیزات و امکانات و در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و اقدام بر اساس نیازسنجی‌های انجام گرفته می‌باشد.

او مطرح کرد: ان‌شاءالله در سایه تلاش و همکاری در شبکه این شهرستان و حمایت همه جانبه از سوی دانشگاه و نماینده محترم مردم استان در مجلس مشکلات و چالش‌های این دیار رفع شود.

همچنین بسطامی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضران به بیان مطالبی در رابطه با تشکیل شبکه شهرستان چوار و چارت سازمانی آن پرداخت و گفت: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار نزدیکی به مرکز استان است که از رشد آن جلوگیری کرده است. به عنایت مسئولان استانی و دانشگاه خوشبین هستم و ان‌شاءالله با همدلی و همراهی و گام‌های ارزنده‌ای برای توسعه حوزه بهداشت و درمان شهرستان چوار برداشته شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.