سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر رضایی عنوان کرد:

پشتیبانی از ولایت مهمترین توصیه شهداء بوده است

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: با مطالعه وصیت نامه شهداء در می‌یابیم که مهمترین توصیه آنان حمایت و پشتیبانی از ولایت بوده و این از دستاورد‌های برگزاری یادواره‌های شهدا و درسی است که ما باید از آن بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیست و نهمین یادواره ۴۶ شهید والامقام روستای شهید آباد استان فارس با حضور امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، حجت الاسلام رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس و جمعی از فرماندهان، مسئولان و مردم شهید پرور این روستا برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: امروز با حضور در این روستا و هم نشینی با خانواده معظم شهداء از این مردم شهیدپرور درس‌های بزرگی همچون ایثار، مقاومت، معرفت و ولایتمداری یاد گرفتیم.

او افزود: ما با مطالعه وصیت نامه شهداء در می‌یابیم که مهمترین توصیه آنان حمایت و پشتیبانی از ولایت بوده و این از دستاورد‌های برگزاری یادواره‌های شهدا و درسی است که ما باید از آن بگیریم.

امیر رضایی، شهادت را مهمترین آرمان و آرزوی شهدای انقلاب اسلامی دانسته و بیان کرد: جای بسی افتخار است که فرماندهان امروز ما نیز شهادت را بزرگ‌ترین آرزوی خود می‌دانند و انشاالله مردم نیز با تأسی از شهدا همواره رهرو راه آنان باشند.

دیدار فرماندهان و مسئولان با خانواده معظم شهدای روستا، برپایی نمایشگاه شهید و شهادت، اجرای پرده خوانی، سرود و خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

گفتنی است که روستای شهیدآباد در شهرستان خرم‌بید استان فارس واقع است که به یاد رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان و تقدیم ۴۶ شهید و ۵۰ جانباز به انقلاب اسلامی از "چمیان" به " شهیدآباد" تغییر نام یافته است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.