حمید مقامی گفت: دانشگاه مبدا تغییرات اجتماعی است؛ تحول از دانشگاه آغاز می‌شود و حوزه علمیه می‌تواند تکمیل کننده آن باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام مقامی در یک جلسه ارتباط مَجازی با نماینده تشکل‌های دانشجویی ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: نقش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مانند مرکزی می‌ماند که باید قطعات این مجموعه را کنار هم بگذارد تا همه برای رسیدن به یک هدف ویژه، کار خود را درست انجام دهند و برای این هدف، همه باید کمک کرده و همکاری داشته باشیم و در غیر این صورت، به نتیجه نمی‌رسیم.

او افزود: نباید فضا برای کار تشکل‌ها تنگ شود؛ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز کار حمایت از تشکل‌ها و ایجاد یک حلقه ارتباطی بین آن‌ها را بر عهده دارد.

ضرورت بازتعریف رسالت تشکل‌های دانشجویی

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تغییراتی که در سال‌های گذشته در جامعه و دانشگاه‌ها رخ داده است، گفت: اکنون دیگر رسالت تشکل‌ها متفاوت شده و آماده ارائه یک جریان فکری جدید هستند، پس باید بازتعریفی از رسالت تشکل‌های دانشجویی داشته باشیم و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این تحولات، یک الگو باشد.

در این جلسه مجازی حجت‌الاسلام محمد مهدوی معاون نهاد، مرتضی غلام‌پور» مسئول تشکل‌های دانشجویی نهاد، مرتضی جعفرزاده مسئول کرسی‌های آزاداندیشی نهاد، محسن محسنی نیا دبیر تشکل انجمن اسلامی مستقل دانشجویان، محمدحسین اسفندیاری مسئول بسیج دانشجویی، محمدرضا تنگاب مسئول ستاد یادواره شهدا، مهدی ماندگاری دبیر انجمن اسلامی، علی دانشور مسئول هیئت اباصالح (عج) و فاطمه کورکی نژاد دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور داشتند و به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.