سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

به‌زودی در نهاوند پتروشیمی ساخته می ‌شود

استاندار همدان از ساخت مجتمع پتروشیمی در شهرستان نهاوند در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,سیدسعید شاهرخی,استاندار همدان با اشاره به راه اندازی موفق پتروشیمی هگمتانه، گفت: به زودی پتروشیمی نهاوند نیز کلنگ زنی می‌شود تا این منطقه نیز از توسعه صنعتی بیش از پیش بهره‌مند شود.

او در شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان نهاوند اظهار داشت: پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی تکمیل و بهره برداری شد و اکنون به مرحله تولید و صادرات رسیده است.

استاندار تاکید کرد: نهاوند نیز با توجه به پتانسیل‌های ویژه‌ای که دارد می‌تواند از مجتمع پتروشیمی و صنایع فرآوری معدنی برخوردار شود.

شاهرخی گفت:دولت با فراهم کردن بستر‌های سرمایه‌گذاری امورات را برای بخش خصوصی تسهیل می‌کند و تلاش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قابل تقدیر است.

بهره برداری از کارخانه دولومیت تا پایان شهریور

او به پیشرفت خوب طرح دولومیت نهاوند اشاره کرد و افزود: این واحد صنعتی نیز تا پایان فصل تابستان به بهره برداری می‌رسد که نقش ویژه‌ای در توسعه اقتصادی این منطقه دارد.

استاندار ادامه داد: توسعه استان بر اساس برنامه ریزی و سند راهبردی با توجه به ظرفیت‌های منطقه‌ای و شهرستانی تدوین و تنظیم شده و بدون شک مردم استان نگاه مجموعه مدیریت ارشد را نسبت به توسعه می‌دانند.

شاهرخی با بیان اینکه اقدامات بی‌بدیلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته که تا پیش از آن سابقه ندارند، تاکید کرد: خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع رسانی شود، تا علاوه بر گسترش امید در جامعه، در جریان اقدامات خدمتگذاران خود قرار گیرند.

ساخت ۵ سد افتخار همدان در عرصه مدیریت آب

به گفته او، با توجه با طرح‌هایی که در دست اجرا هستند استان همدان اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده به طوری‌که طی هشت سال گذشته سه سد احداث و عملیات اجرایی ۲ سد دیگر از جمله سد گرین آغاز شده است.

استاندار تصریح کرد: در طرح تحول سلامت که از افتخارات دولت تدبیر و امید است، اقدامات موثری مانند افزایش تعداد تخت‌ها، توسعه هتلینگ بیمارستان‌ها و استقرار سی. تی. اسکن در شهرستان نهاوند انجام گرفته است.

شاهرخی افزود: رفاه و تقویت معیشت مردم همیشه در اولویت بوده و در شرایط کنونی تحریم‌ها، پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در استان به ثمر نشسته است.

او از تلاش‌های نماینده مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی برای پی‌گیری مسائل و مشکلات قدردانی کرد و افزود: مجمع نمایندگان استان همراه و حامی مجموعه مدیریتی استان هستند و بی تردید این وحدت، توسعه همه جانبه استان همدان را به همراه دارد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.