سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مددجویان کمیته امداد امیدیه زیر چتر یاس

رئیس جمعیت هلال احمر امیدیه از اجرای طرح یاس ویژه مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

مولا برومند رئیس جمعیت هلال احمر امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح یاس بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی اجرا شد.

او بیان داشت: در این اقدام مشترک دختران رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) امیدیه در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی با تلاش مربیان هلال احمر از آموزش‌های مورد نیاز بهره‌مند شدند.

برومند ادامه داد: در این طرح که فاز اول آن اجرا شد، بیش از ۴۰ نفر از مددجویان واجد شرایط آموزش‌های لازم را فرا گرفتند تا در صورت بروز حوادث و بحران بتوانند با بهره گیری از این آموزش‌ها خود و دیگران را در حوادث نجات دهند.

طرح ملی «یاس» با هدف کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ۴۰ منطقه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور در حاشیه کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌ها مشخص شده که در هر نقطه ۵ خانه هلال فعال خواهد شد و مددجویان و افراد تحت پوشش در این خانه‌ها، از آموزش‌های لازم برخوردار شده، سازماندهی و بکار گیری می‌شوند که می‌توان از این فرصت در بحران‌ها و بلایای طبیعی نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۳ تير ۱۴۰۰
موقع حادثه کی حواسش هست باید چیکار کنه؟ برعکس طرف میمیره با کارهای اشتباه این امدادگرهای الکی :-))))))))