سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان:

از ورود ۳۱۰ خودرو غیربومی به استان همدان جلو گیری شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت:پلیس از ورود ۳۱۰ دستگاه خودرو غیربومی به شهر‌های این استان در هفته گذشته جلو گیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده, معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: از پنجم تا یازدهم تیر امسال پلیس راهنمایی و رانندگی ، یک هزار و ۶۰۴ دستگاه خودرو را به علت تردد در زمان اجرای محدودیت شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد،  ۲۰۰ هزار تومان جریمه کرد.

او اضافه کرد: همچنین ۳۰۱ دستگاه خودرو به علت ورود از استان‌های دارای وضعیت نارنجی به همدان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند، اما جریمه یک میلیون تومانی که شامل خودرو‌های ورودی از استان‌های دارای وضعیت قرمز به حوزه استحفاظی استان همدان می‌شود، در یک هفته گذشته نداشته ایم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: دریک هفته گذشته ۴۳۰ بازدید توسط پلیس از صنوف و اماکن صورت گرفت و به ۵۰۳ واحد متخلف بهداشتی تذکر داده شد.

سرهنگ سعید زاده ادامه داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از هفتم تیرامسال در استان همدان به اجرا گذاشته شد و با اجرای آن حاشیه تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی که محل اسکان مسافران شده بود پاکسازی شد.

او ادامه داد:همچنین با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بازدید‌هایی از باغ تالار‌ها و رستوران‌ها در یک هفته گذشته صورت گرفت که تعداد زیادی قلیان هم جمع آوری شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: با اجرای این طرح تعداد زیادی از معتادان متجاهر که با جولان در معابر، چهره شهر را مخدوش کرده بودند جمع آوری شدند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.