سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق منازل قرچک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری سارق منازل قرچک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: درپی افزایش وقوع سرقت منزل در شهرستان قرچک، موضوع به طور ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرچک قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل اکیپ‌های ویژه و بررسی شیوه و شگرد سرقت و پس از تجمیع پرونده‌های ارجاعی، کارآگاهان اقدام به جمع آوری دلایل و مستندات پیرامون نحوه وقوع و شیوه و شگرد به کار رفته در سرقت این منازل کردند.

سردار عزیزی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌های صورت گرفته و شباهت شگرد سارق در تمامی سرقت‌ها موفق شدند در این ارتباط یک نفر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به ۲۵ فقره سرقت منزل از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد، افزود: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.


بیشتر بخوانید

سرقت از منازل مردم به بهانه خوشگذرانی

سرقت از اماکن پایتخت با خودروهای سرقتی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دانایی رمز امنیت
۱۷:۵۱ ۱۲ تير ۱۴۰۰
وقتی مالباخته ها به درب، حفاظ، قفل، دوربین و آلارمهایی که بدون هیچ تضمینی ضد سرقت یا دزدگیر معرفی میشوند اعتماد میکنند میشه همین وضعیت در حالیکه کافیه یک قفل ضد دیلم روی درب نصب کنند و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجره ها که نه تنها وقتی منزل نیستند بلکه مخصوصا وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا حتی استحمام هم هستند و حتی متوجه شدند که سارقین خشن دارن تلاش میکنند بیان داخل، حتی نیاز نباشه از جاشون بلند شوند یا به پلیس زنگ بزنند