رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کارمندی خبر داد که از مدیرعامل شرکت سرقت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد : نوزدهم خرداد ماه پرونده مبنی بر سرقت طلا از محل شرکت خصوصی، به ارزش یکصد و ۸۰ میلیون تومان به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: با دعوت از شاکی، وی در خصوص جزئیات سرقت اظهار کرد، شانزدهم بهمن ماه سال گذشته متوجه شدم طلاهایم را که در داخل کشوی میز محل کارم واقع در زعفرانیه گذاشته بودم سرقت شده است و در این خصوص به شخص خاصی مظنون نیستم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد شاکی مدیر عامل شرکت است و ۲ کارمند آقا و کارمند خانم دارد. کارمند خانم به اسم مژده چند ماهی است که تسویه حساب کامل کرده و کارمند دیگر به اسم "امید" اظهارات ضد و نقیضی دارد و اتهامات را متوجه کارمند سابق شرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد امید با چند طلا فروش در ارتباط است، تصریح کرد: با دعوت از طلا فروشان، یکی از آن‌ها به اسم رضا اظهار داشت، از همان ابتدا متوجه سرقتی بودن طلا‌های مسروقه شده و طلای مربوطه را زیر قیمت بازار در مقابل پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون تومان از امید خریداری کرده است و در ابتدا مبلغ ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به وی پرداخت و با درخواست فاکتور خرید از امید و با تهدید وی مبنی بر معرفی به پلیس از پرداخت الباقی مبلغ خودداری کرده ا ست.

سرهنگ شریفی ادامه داد: با کشف زوایای جدیدی از پرونده، امید در بازجویی مجدد به ناچار به سرقت از شرکت و فروش طلا‌ها به مالخر اعتراف کرد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از محل کار مالخر یک حلقه انگشتر سفید رنگ با نگین‌های اصل برلیان متعلق به شاکی کشف شد که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید

سرقت طلا فقط بخاطر پرداخت مهریه

سرقت طلای زنان بیمار، بهانه‌ای برای خوشگذرانی زن میانسال


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت طلا ، سرقت اموال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.