سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۳۶ میلیون تردد وسایل نقلیه در فصل بهار در محور‌های مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۳۶ میلیون تردد وسایل نقلیه در فصل بهار در محور‌های مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : در سه ماهه نخست امسال ۳۶ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۹۵۸ تردد وسایل نقلیه سبک سنگین در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تردد افزایش داشته است.

او با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه سنگین به پایانه‌های مرز استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه دارای پنج پایانه و بازارچه مرزی است که ۵۱ هزار و ۸۰۴ تردد وسایل نقلیه سنگین به سوی مرز‌ها رخ داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: از مجموع بیش از ۳۶ میلیون تردد ثبت شده وسایل نقلیه در استان کرمانشاه بیش از ۳۱ میلیون تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و پنج میلیون و ۵۱۹ هزار و ۵۰۳ مورد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

کرمی با اشاره به محور‌های مواصلاتی که بیشترین و کمترین تردد در آن‌ها به ثبت رسیده، افزود: محور مواصلاتی کرمانشاه به بیستون با بیش از پنج میلیون تردد دارای بیشترین تردد و محور گیلانغرب به سومار با هفت هزار تردد دارای کمترین میزان تردد وسایل نقلیه هستند.

او ادامه داد: از ابتدای سال در استان کرمانشاه ۱۵۲ هزار مسافر توسط اتوبوس، ۲۸۸ هزار مسافر به وسیله مینی‌بوس و ۱۸۰ هزار مسافر با سواری جابجا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در این مدت ۶۲۰ هزار و ۳۶۳ مسافر جابجا شده‌اند که این آمار از رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.