سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به علت افزایش گرما رخ داد؛

اعمال خاموشی در مشهد از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه

معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: به علت افزایش گرما از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه احتمال بسیار زیادی برای اعمال خاموشی‌های پراکنده در مشهد وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس آذری معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: به علت افزایش گرما از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه احتمال بسیار زیادی برای اعمال خاموشی‌های پراکنده در مشهد وجود دارد بنابراین جدولی به همین منظور تنظیم و منتشر و در سایت شرکت توزیع نیروی برق به نشانی https://www.meedc.ir بارگذاری شده است.

او افزود: بنابر اعلام شرکت توانیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن مصرف برق در تمام بخش‌های مصرف و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاه‌های برقابی کشور، خاموشی‌های پراکنده به صورت روزانه اعمال می‌شود.


بیشتر بخوانید



معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد ادامه داد: با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق در کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌شود، لذا به منظور پایداری شبکه بنابر دستور مرکز کنترل در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی و موردی تا حداکثر ۹۰ دقیقه اعمال می‌شود.

آذری بیان کرد: جدول مربوطه برابر اعلام مرکز کنترل برای حداکثر میزان صرفه جویی برق و طبق برنامه ریزی زمان بندی تهیه شده که بدیهی است در صورتی که مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند، خاموشی‌ها در مناطق مزبور تعدیل خواهد شد.

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۲ تير ۱۴۰۰
چطور زمان افزایش مصرف برق رو می دونند !!!! یعنی اینقدر پیش بینی هواشناسی دقیقه ؟!! یا برق رو برای چیز دیگه نیاز دارند