سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زرند مطرح کرد؛

اعتماد رهبر انقلاب به جوانان ایرانی

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به استفاده رهبر از واکسن صددرصد ایرانی کرونا گفت: ایشان به جوانان ایرانی اعتماد دارند و خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام  علی ابراهیمی، امام جمعه زرند ضمن تسلیت شهادت شهید محراب شهید آیت الله صدوقی و تبریک روز شهردار به اعضای شورای شهر خوشامد گفت.

او به موضوع اعمال، رفتار و کردار نیک پرداخت و افزود: خداوند برای اینکه ما درست زندگی و در راه صحیح حرکت کنیم و  گمراه و آلوده نشویم ۲ راهنما برای ما فرستاد که نخستین راهنما در درون ما عقل است و با عقل تشخیص می دهیم، چه اعمالی نیک و چه اعمالی شر هستند.

 حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه دومین راهنما که خداوند برای ما فرستاد،  ۱۲۴ هزار پیامبر و سپس امامان (ع)  هستند، تصریح کرد: در روز عید غدیر پیامبر(ص) به دستور و فرمان خداوند، امام علی (ع) را جانشین و وصی خود معرفی کرد؛ اما  در ادامه عده‌ای کارشکنی کردند.

 او با اشاره به اینکه در عصر حاضر خداوند حضرت ولی عصر (عج) را برای هدایت و نجات مسلمانان و شیعیان قرار دادند، اظهار امیدواری کرد: پرچم مقدس  اسلام به وسیله رهبر انقلاب  در دستان حجت ابن الحسن العسکری (عج)  قرار گیرد.

 امام جمعه زرند مجدد از مردم شهرستان زرند برای  حضور خودجوش و انقلابی خود در انتخابات امسال قدردانی کرد. 

او به سخنان دشمنان اشاره کرد که خود  آن ها گفتند: ما ماه‌ها زحمت می کشیم تا با نقشه  ایران را فلج و به آن ضربه بزنیم؛ اما رهبر ایران با یک سخنرانی نیم ساعته،  تمام نقشه‌ها و زحمات ما را محو و نابود می سازند.

او در ادامه به واکسن کرونا و استفاده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از واکسن صددرصد ایرانی پرداخت و گفت: امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  به جوانان ایرانی اعتماد دارند و خواهند داشت.

امام جمعه زرند در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته به حقوق بشر آمریکایی پرداخت و گفت: دروغگویی آمریکایی‌ها است که می گویند ما از حق دفاع می کنیم؛ در صورتی که داخل کشورشان، پلیس شهروند سیاه پوست را خفه می کند.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: نمازجمعه ، حقوق بشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.