سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ واحد صنفی متخلف عرصه سلامت در خاش پلمب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: ۱۶واحد صنفی متخلف عرصه سلامت به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و سلامت عمومی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: به دنبال وضعیت قرمز شهرستان خاش و اعمال مصوبات ستاد پیشگیری و مقابه با کرونا، گشت‌های مشترک نظارتی در راستای پایش الزامات بهداشتی در دو شیفت صبح و عصر واحد‌های صنفی، صنعتی و خدماتی را مورد بازدید قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان به همراه نمایندگان فرمانداری، انتظامی، سپاه، صنعت و معدن و اتاق اصناف با تشکیل گشت‌های مشترک، ۱۸۵ مورد بازدید از مراکز صنفی، صنعتی و اماکن عمومی شهرستان خاش انجام دادند.
این مسوول گفت: طی این بازدید‌ها که به منظور نظارت بر رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد برای ۵۴ پرونده متخلف، اخطار کتبی و معرفی به دادگاه صادر و ۱۶ مرکز خاطی نیز پلمب شدند.

وی ادامه داد: نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بر ادارات، اصناف و اماکن عمومی در گشت‌های مشترک ادامه خواهد داشت و چنانچه هر اداره، سازمان و یا صنفی دستورالعمل‌های بهداشتی در آن رعایت نشود به صورت جدی با آن برخورد و آن مکان پلمب خواهد شد.

کرد گفت: تیم‌های نظارت و بازرسی مرکز بهداشت علاوه‌بر رصد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بر اجرای ضوابط بهداشتی در آزمون سراسری نیز نظارت داشتند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.