سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: بازی کردن در هوای آبادان سخت است/ از تیم نفت مسجد سلیمان تشکر می‌کنم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین پیروانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تقریبا قبل از هر چیز باید به هر ۲ تیم خسته نباشید بگویم، زیرا بازی کردن در این دمای بالا واقعا سخت است. ما که کنار زمین بودیم اذیت شدیم، اما بازیکنان هر ۲ تیم جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودمان هم خداقوت می‌گویم که بسیار تاکتیک پذیر ظاهر شدند.

پیروانی در ادامه گفت: لیگ به هفته‌های پایانی رسیده و تیم‌ها شناخت کاملی از هم دارند. ما در جلساتی که داشتیم، تلاش کردیم تیم نفت مسجد سلیمان را در فاز دفاع و حمله آنالیز کنیم. نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و کادرفنی خوبی دارد. می‌دانستیم که این تیم در ارسال‌ها و بازی مستقیم مهارت دارد. ما تغییراتی ایجاد کردیم که خوشبختانه جواب داد.

او افزود: اردویی که در تهران داشتیم و ۲۰ جلسه تمرینی خوبی که پشت سر گذاشتیم، به ما کمک کرد. شرایط جسمانی و تاکتیکی تیم ما پس از این اردو تغییر کرد و با ۶ امتیازی که از ۲ بازی گذشته گرفتیم، به خودباوری‌ای که مدنظرمان بود رسیدیم. در شرایط ٱب و هوایی آبادان تمرین کردن سخت است، به ویژه اکنون که دمای هوای آبادان به ۵۰ درجه رسیده است. با این حال بازیکنان ما با غیرت هستند و در این آب و هوا بازی می‌کنند. از مسئولان آبادان می‌خواهم از صنعت نفت بیشتر حمایت کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: بازیکنان ما با عملکرد خوب شان از ۲ بازی سخت قبلی ۶ امتیاز گرفتند و به جایگاه تیم در جدول سر و سامان دادند. یک خدا قوت هم به تیم نفت مسجد سلیمان می‌گویم و از آن‌ها بابت میزبانی خوب شان تشکر می‌کنم. مربیان در جریان بازی آرام بودند و به تصمیمات داوری اعتراض نکردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.