سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تارتار: بار کج به منزل نمی‌رسد/ لیاقت پیروزی مقابل نساجی را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران، به شدت از حکم صادر شده برای بازی تیمش برابر سایپا گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: یک شوت ما به تیر دروازه خورد و به جز آن ۳، ۴ موقعیت گل دیگر هم داشتیم. در دقایق ابتدایی بازی به خاطر عدم تمرکز تیم ما، تیم نساجی یک موقعیت داشت و ۳، ۴ شوت به سمت دروازه پیکان زد که دروازه‌بان ما خوب واکنش نشان داد. در هر صورت فکر می‌کنم تیم ما به حقش رسید و لیاقت کسب ۳ امتیاز را داشتیم. 

تارتار در ادامه گفت‌: امروز می‌خواهم درباره ۲ موضوع صحبت کنم. اول درباره حکم کمیته استیناف برای بازی ما با سایپا که صادر نمی‌شود. یک توصیه دارم برای کسانی که دست و پا می‌زنند. بار کج به منزل نمی‌رسد و اگر خدا نخواهد یک برگ هم از درخت نمی‌افتد. این که شما بخواهید بیرون زمین دنبال ۳ امتیاز باشید، کار درستی نیست. مطمئن باشید که آه و ناله خیلی‌ها پشت این افراد و کسانی که حکم را صادر کردند، است. اکنون آه و ناله من، خانواده‌ام و خیلی‌های دیگر پشت کسی است که این حکم را صادر کرده است. بازیکن ما هیچ تأثیری در بازی نداشت. آقایان می‌گویند فکر کنید دزدی شده! دزدی کجا و بازی کجا؟ 

سرمربی تیم پیکان افزود: اکنون اشک و آه مردم مازندران و اصفهان پشت کسی است که این حکم را صادر کرده است. مگر راحت است که ۳ امتیاز و ۳ تفاضل گل مثبت را به یک تیم بدهند؟ شما ۳ امتیاز را هدیه کردید. ما در حال حاضر باید هفتم و هشتم جدول باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.