سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشترودی‌ها ۴.۳ مگاوات مصرف اضافی برق دارند

فرماندار هشترود با اشاره به اینکه اهالی این شهرستان ۴.۳ مگاوات مصرف اضافی برق دارند گفت: سرانه مصرف روزانه برق در هشترود ۱۴.۷ مگاوات است، اما مردم به طور متوسط ۱۹ مگاوات مصرف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان  گفت:امسال کاهش بارندگی و گرمای هوا از سو و برخی از مسایل دیگر از سوی دیگر موجب شده است تا مصرف بهینه انرژی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و از اهالی انتظار می‌رود تا توصیه‌های کاهش مصرف برق را رعایت کنند.

او با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف برق تنها در سایه خاموشی قابل جبران است  افزود:بخش‌های پرمصرف شهرستان نیز در چنین شرایطی باید حداکثر همکاری را برای گذر از این ایام داشته باشند.

اوفروش انشعاب موقت آب، برق و گاز به افراد را غیرقانونی و تخلف دانست و اضافه کرد: رعایت قوانین در فروش انشعاب به ویژه در شرایط فعلی از اهمیت ویژه برخوردار است.

فرماندار هشترود در ادامه آب سد کلقان را جزو حیات رودخانه کلقان عنوان کرد و اظهار داشت: آب این سد برای مصرف کشاورزی نیست و فقط برای آب شرب احداث شده است؛ از این رو نباید در مسیر این سد باغ و مزرعه ایجاد شود.

امینیان مجهز شدن دهیاران به وسایل آتش‌نشانی را نیز خواستار شد و از دهیاران خواست کانون‌های آتش‌سوزی احتمالی را شناسایی کنند و با توجه به گرمای هوا در آماده‌باش کامل باشند.

اوهمچنین دهیاران را به آموزش کشاورزان و تاکید بر بهره‌مندی آنان از بیمه روستائیان و محصولات کشاورزی ملزم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.