سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قصه شکست آتش در نبرد با آتش نشانان اهوازی پایان ندارد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۵ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: اطفای حریق در ساختمان متروکه در منطقه کمپلو و نجات ۳ مصدوم حادثه انفجار گاز در مجتمع ۴ واحدی در کوی مجاهد با تلاش آتش نشانان انجام شد.

او افزود: آتش نشانان مهار آتش سوزی در ساختمان متروکه در منطقه حصیر آباد، منزل مسکونی در شهرک رزمندگان خیابان دلاور به علت اتصال برق جعبه فیوز مینیاتوری، مغازه تجاری در کوی علوی به علت اتصال برق و حریق منزل مسکونی در کوی سعدی خیابان صالحی را با موفقیت انجام دادند.

قنبری مهار حریق ترانس برق در منطقه امانیه خیابان منصفی، خیابان طالقانی نبش حافظ، کنتور برق منزل مسکونی در منطقه کمپلو خیابان نوشین و همچنین ایمن سازی پژو در کوی معین زاده خیابان لادن ۵ شرقی که دچار نشت گاز شده بود را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور برشمرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین درمنزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه صد دستگاه، پادادشهر خیابان ۱۳ غربی و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در مناطق کیان آباد بین خیابان ۲۷ و ۲۸ شرقی، گلستان، خیابان ۱۸ متری کیان آباد ۵ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.