رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز در نقاط مختلف این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: اطفای حریق در انبار ضایعات در کوی مدرس و در منزل مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان فیلسوف که به علت نشت گاز رخ داد بود، انجام شدند.

او مهار آتش سوزی پژو پارس در منطقه پردیس خیابان گلفام که به علت اتصال برق خودرو رخ داده بود، اطفای حریق منزل مسکونی در منطقه کیان آباد خیابان ۲۶ شرقی، پیکاب در مسیر سپیدار، بلوار مهاجرین،  نیزار در منطقه بهارستان خیابان خلیج فارس، منزل مسکونی در منطقه سیصد دستگاه فاز یک خیابان ظفر ۱۰ و مهار کنتور برق منازل مسکونی در منطقه پردیس بلوار گلشن و گلستان خیابان فرهنگ ۵ را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد.

قنبری اظهار داشت: جلوگیری از وقوع حادثه ناگوار در سقوط بتن سرکش پنجره یک ساختمان در نادری خیابان حق بین، کمک به امدادگران اورژانس ۱۱۵ در جابجایی یک بیمار در کوی ملت خیابان ۱۸ عامری و نجات یک کودک از اتاقک پژو پارس در منطقه آخر آسفالت از دیگر عملیات‌های انجام شده محسوب می‌شوند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق چهارصد دستگاه، کوی رسالت، کوی ملت و عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور در مناطق پردیس خیابان گلبهار ۶ و اراضی پادادشهر خیابان یک دانش، ۵ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.