سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشته و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی در افغانستان در خلال درگیری‌های اخیر

منابع مطلع اعلام کردند در خلال درگیری‌های اخیر میان طالبان و ارتش افغانستان ده‌ها تن از مردم غیرنظامی در این کشور کشته شدند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، منابع آگاه اعلام کردند در درگیری‌های اخیر میان ارتش افغانستان و گروه طالبان شماری از غیرنظامیان در ولایت «قندهار» جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز گزارش کرد، شب گذشته با افزایش درگیری‌ها میان ارتش افغانستان و گروه طالبان در منطقه «حصارک» ولایت «ننگرهار» ۱۷ عضو از گروه طالبان کشته و زخمی شدند.

منابع افغان نیز اعلام کردند درگیری میان ارتش افغانستان و طالبان در ناحیه سوم مرکز «بدخشان» شدت گرفته است و در منطقه «چهار کنت» هم زنان و مردان محلی اسلحه بدست گرفته و از کنترل شهر بدست طالبان جلوگیری می‌کنند.

همچنین «عزت الله» مشهور به «انس» سرکرده قطعه سرخ طالبان (فرمانده نیرو‌های ویژه طالبان) در کاپیسا در درگیری با نظامیان افغان در شهرستان «اله سای» از توابع کاپیسا به شدت زخمی شد و سپس جان خود را از دست داد.

از سوی دیگر، مقامات محلی استان پکتیکا امروز اعلام کردند: افراد مسلح ناشناس یک پل بزرگ را با کارگذاشتن چند بمب در شهرستان «ارگون» پکتیکا منفجر کردند و راه رفت و آمد از مسیر این پل اکنون متوقف شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.