سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنکور سراسری ریاضی و انسانی در رامشیر به دور از کرونا

فرماندار رامشیر گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ رضایت بخش است.

سالم عبادی فرماندار رامشیر در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ به همراه علی شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز داوطلبان گروه‌های علوم انسانی و ریاضی با هم رقابت کردند.

او تعداد داوطلبان گروه علوم انسانی و ریاضی را ۴۵۳ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد داوطلب در ۴ حوزه امتحانی که ۲ حوزه آن برای دختران و ۲ حوزه دیگر برای پسران در نظر گرفته شده بود، حاضر شدند و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا و در محیط‌هایی آرام در این رقابت سرنوشت ساز به رقابت پرداختند.

عبادی بیان داشت: براساس مصوبه‌های جلسه هماهنگی شورای آموزش پرورش رامشیر، همه اداره‌ها موظف به همکاری برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری و ارائه خدمات در حوزه‌های امتحانی هستند، ضمن اینکه همه حوزه‌ها باید به لحاظ سیستم سرمایشی، رعایت فاصله گذاری بین داوطلبان و تامین محل مناسب و... به خوبی عمل کنند.

فرماندار رامشیر تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی از همه داوطلبان خواهشمندم استفاده از ماسک، همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده و وسایل شخصی را فراموش نکنند، همچنین والدین قبل و بعد از آزمون از تجمع در حوزه‌های امتحانی خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.