سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق جهش تولید نیازمند حمایت و صیانت از مدیران شجاع

استاندار کرمانشاه تحقق جهش تولید را نیازمند حمایت و صیانت از مدیران شجاع، سالم و جهادی برشمرد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه تحقق جهش تولید را نیازمند حمایت و صیانت از مدیران شجاع، سالم و جهادی برشمرد و گفت : از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم مدیران ریسک پذیر و قانونمدار را که درراستای رفع موانع تولید شبانه روزی تلاش می‌کنند، مورد تشویق قرار دهند.

او گفت : با توجه به شرایط جنگ اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه و لزوم تکیه برتوان داخلی، از مدیران ریسک پذیر، سالم و شجاع حمایت خواهیم کرد و انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی سازوکاری برای تشویق مدیران موثر طراحی کند.

او افزود: مدیران پرتلاشی که شبانه روزی برای رفع موانع تولید، حل مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصادی استان کار می‌کنند، شایسته تقدیر هستند و حضور این مدیران باانگیزه، قانونمدار و مردمی که با سخت کوشی از حوزه تولید پشتیبانی و در رفع موانع همت و عزم راسخ دارند، می‌تواند به تحقق برنامه‌های پیش بینی شده بسیار کمک نماید.

مقام ارشد استان ضمن تقدیر از نقش آفرینی موثر بازرسی استان در حمایت از کارآفرینان، سرمایه گذاران و اطمینان بخشی به تولید کنندگان افزود: در استان کرمانشاه بحران‌های فراوانی را از جمله زلزله، سیل و کرونا تجربه کردیم که دستگاه‌های نظارتی با همراهی و تعامل راهگشا ضمن کمک به حل مشکلات مردم در بحران‌ها و نظارت بر حسن اجرای قوانین، پشتیبان مدیران برای تلاش بیشتربودند و دوشادوش دستگاه‌های اجرایی کار کردند و به همین لحاظ مسیر توسعه استان علی رغم وجود بحران‌ها متوقف نشد.

بازوند جذب سرمایه گذاری را یکی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های توسعه‌ای استان برشمرد و ادامه داد: اقتصاد در استان‌های کمترتوسعه یافته بانک محوراست و بانک‌ها نقش کلیدی برای تخصیص سرمایه پروژه‌ها بر عهده دارند، اما در بازارمحور‌ها که تمایل به جذب سرمایه‌های فراوان و سرگردان دارند با این رویکرد اقدام می‌شود که جریان سرمایه وارد حوزه تولید شود و در مسیر تحقق توسعه پایدار حرکت شود.

مقام ارشد استان گفت: مدیرانی با تجربه، کاردان و با تدبیر که توانایی جذب سرمایه گذاری دارند را باید تشویق کنیم که شرایطی برای جذب سرمایه‌های سرگردان فراهم شود و بخش تولید تقویت و حمایت شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.