سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش جلوی آتش نشانان اهوازی تعظیم کرد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: اطفای حریق در ساختمان متروکه در منطقه ۳۰۰ دستگاه و همچنین در منطقه سپیدار با تلاش آتش نشانان انجام شد.

او مهار آتش سوزی پراید در مسیر خیابان رستگاری بین ادهم و مولوی، تراس منزل مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان مریم ۳ به علت نشت گاز پیک نیک، منزل مسکونی در منطقه عین ۲ خیابان ۴ غربی به علت اتصال برق، ساختمان متروکه در بلوار پاسداران حد فاصل خیابان وزیری و عباسپور را از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان طی مدت مذکور برشمرد.

قنبری تصریح کرد: آتش نشانان همچنین عملیات‌های مهار حریق نیزار و فضای سبز در مسیر بلوار قدس بعد از خیابان شیخ بها، اپتیما در مسیر چهارراه زند به علت نشت روغن خودرو، کنتور برق منازل مسکونی در بلوار کارگر، روستای خبینه، آخر آسفالت، فاز ۲ پادادشهر و تراس برق در مناطق کیانپارس نبش خیابان ۱۰ وهابی و امانیه از دیگر عملیات‌های انجام شده هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به عملیات نجات یک شهروند گرفتار در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در کوی سعدی با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و اظهار داشت: آتش نشانان با اعزام به مسیر سه راه خرمشهر، حرارت زدگی چرخ‌های عقب تریلی ۱۸ چرخ را با ایمن سازی برطرف و از وقوع آتش سوزی جلوگیری کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین آتش نشانان یک مرد را که قصد خودکشی از ارتفاع ساختمان در منطقه کیانپارس خیابان ۲۱ غربی را داشت با مشاوره و گفتگو منصرف نمودند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.