سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف بیش از ۷۰ میلیون لیتر بنزین در خراسان جنوبی

کارشناس جایگاه سی ان جی شرکت نفت خراسان جنوبی از مصرف ۷۰ میلیون و ۱۵۳ هزار لیتر بنزین در ۳ ماهه‌ی نخست امسال در استان خبر داد.

اکبری کارشناس جایگاه سی ان جی شرکت نفت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه در سه ماهه‌ی نخست امسال ۷۰ میلیون و ۱۵۳ هزار لیتر بنزین مصرف شده است گفت: مصرف بنزین در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال نیز ۱۴ میلیون و ۶۷۸ هزار متر مکعب سی ان جی در استان مصرف شده است افزود: مصرف سی ان اجی نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است.

اکبری با بیان اینکه در خرداد ماه مصرف سی ان اجی در استان ۴ میلیون و ۹۰۳ هزار میلیون متر مکعب گزارش شده است اظهارکرد: نسبت به اردیبهشت ماه امسال ۶ درصد افزایش و نسبت به فروردین ماه که اوج مسافرت‌ها بود ۵ درصد کاهش داشته است.

او ادامه داد: ۳ مرکز تخصصی و دارای مجوز فنی در سطح استان عملیات دوگانه سوز کردن موتور خودرو‌های متقاضی را بر عهده دارند که از این ۳ مرکز تخصصی ۲ مرکز در بیرجند و ۱ مرکز در فردوس مشغول به کار هستند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.