شهردار خوسف گفت : جایگاه سی ان جی امروز در این شهرستان راه اندازی شده است.

علیزاده شهردار خوسف در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت:  جایگاه سی ان جی خوسف از امروز حوالی ساعت ۱۶:۳۰ کار خود را آغاز کرده است و آماده بهره برداری برای رانندگان و همشهریان شده است.

او افزود: این جایگاه سال ۱۳۹۱ توسط وزارت نفت در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


علیزاده با بیان اینکه این جایگاه سوخت سی ان جی تنها جایگاه سوخت گاز در این شهرستان است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سایر استان های کشور قرار دارد، بنابراین از تردد بسیار بالایی برخوردار است و در مدتی که جایگاه سوخت سی ان جی به حالت تعطیلی درآمده بود رانندگان با مشکلات زیادی مواجه بودند.

شهردار خوسف اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت خدمات دهی مطلوب‌ تر و مداوم به شهروندان، فرآیند واگذاری استیجاری جایگاه به بخش خصوصی را در دستور کار قرار داده اند که امیدواریم تا پایان دی ماه امسال درصورت وجود متقاضی این کار به سرانجام برسد.

او گفت: با عنایت به اعزام کارشناسان و تعمیرکاران از تهران عملیات نصب و تعویض قطعات تعمیر در محل جایگاه دراین چند روز انجام شده است تا مشکلی برای ادامه بهره برداری وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.