سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجدمی: تساوی برابر پیکان نتیجه بدی نبود/ مشکلات مالی برای بازیکنان تیم‌های نفتی تکراری شده است

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط خود و مشکلات مالی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

مسلم مجدمی، هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر پیکان اظهار داشت: شرایط ما و پیکان در جدول خوب نیست و به همین دلیل هر ۲ تیم نیاز به ۳ امتیاز داشتند. ما بر اساس تفاضل گل بیشتر یک رده بالاتر از پیکان بودیم. شرایط ما و آن‌ها طوری بود که محتاطانه بازی می‌کردیم و هیچ کدام نمی‌خواستیم بازنده باشیم. مساوی برای نفت مسجد سلیمان و پیکان نتیجه بدی نبود.

مجدمی در ادامه گفت: در دقایق آخر از حریف پیش افتادیم، اما متاسفانه روی اشتباه در وقت‌های اضافه گل مساوی را دریافت کردیم. می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، زیرا آن‌ها نیز مانند ما موقعیت چندانی نداشتند. با این حال مساوی هم با توجه به شرایطی که ۲ تیم داشتند، نتیجه بدی نبود.

هافبک تیم فوتبال پیکان افزود: در دقیقه ۸۸ گل زدیم و فشار‌های پیکان باعث شد کمی عقب بکشیم. طبیعی بود که تیم حریف در آن دقایق فشار بیاورد و ما هم دنبال حفظ نتیجه باشیم.

او درباره مشکل گلزنی نفت مسجد سلیمان در هفته‌های اخیر اظهار داشت: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر است و تیم‌ها با احتیاط بیشتری بازی می‌کنند. برخی از تیم‌ها برای قهرمانی، برخی برای حفظ جایگاه و چند تیم هم برای فرار از سقوط به لیگ یک تلاش می‌کنند. به همین دلیل کار سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها بسته‌تر بازی می‌کنند. من از بازی با سپاهان به تیم اضافه شدم که بازی سختی بود، اما توانستیم یک امتیاز بگیریم. برابر مس رفسنجان، ماشین سازی و پیکان گلزنی کردیم و مقابل فولاد هم یک پنالتی خراب کردیم.

مجدمی در خصوص جایگاه تیمش در جدول گفت: حق مردم نفت مسجد سلیمان این نیست که تیمشان این گونه رها شود. این شهر پر از استعداد و سرمایه است. امیدوارم با تلاش‌هایی که در بازی‌های آینده می‌کنیم، بتوانیم جایگاه خوبی در جدول به دست بیاوریم.

او درباره میزان دریافتی بازیکنان نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنانی مانند من که از نیم فصل دوم به تیم اضافه شدند، حدود ۲۰ - ۳۰ درصد دریافتی داشته اند. بازیکنانی که از ابتدای فصل در تیم حضور داشتند نیز تاکنون ۵۰ - ۶۰ درصد از قرارداد خود را گرفته اند، اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که قرارداد‌ها در نفت مسجد سلیمان خیلی پایین است. شاید مبلغ قرارداد ۱۱ بازیکن ترکیب ثابت نفت مسجد سلیمان به اندازه یک بازیکن تیم‌های بالای جدولی نشود.

هافبک نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: از طرف دیگر میزان پرداختی‌ها کم بوده است. به هر حال تیم‌های نفتی در این سال‌ها مشکل داشته اند. مشکلات مالی برای بازیکنان تکراری شده است. من که قبلا در یک تیم نفتی بازی می‌کردم، با این مشکلات آشنایی دارم و در صنعت نفت آبادان هم شرایط همین طور بود.

مجدمی درباره کار با فکری گفت: زمان یزدی به تیم اضافه شدم، اما ۲ - ۳ جلسه بیشتر با او تمرین نکردم. به هر حال یزدی برای تیم زحمت کشید و وقتی رفت، فکری با دستیاران خوب خود به نفت مسجد سلیمان آمد. فکری با تجربه‌ای که دارد، توانست از بازی‌های سخت اخیر ۸ امتیاز بگیرد. اگر در یکی - ۲ بازی امتیاز از دست می‌دادیم، اکنون استرس سقوط به دسته پایین‌تر را داشتیم. البته هنوز لیگ تمام نشده و باید مراقب باشیم. فکری و دستیاران او به نفت مسجد سلیمان کمک کردند. امیدوارم در بازی‌های آینده هم خوب نتیجه بگیریم تا خیال هواداران راحت شود.


بیشتر بخوانید


او درباره شرایط عباس عسگری که به کرونا مبتلا شده است گفت: صبح امروز با او تلفنی صحبت کردم. ۲ - ۳ روز اول حال او خوب نبود، اما خدا را شکر اکنون شرایطش بهتر است. انشاالله تا چند روز دیگر حال او خوب می‌شود.

هافبک نفت مسجد سلیمان درباره تقابل با تیم سابق خود در هفته آینده اظهار داشت: حدود ۱۲ سال برای صنعت نفت بازی کردم و ۲ سال هم کاپیتان این تیم بودم. امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم و هواداران صنعت نفت از من ناراحت نشوند، زیرا به خاطر تعهدی که به نفت مسجد سلیمان دارم، باید با تمام وجود برای این تیم بازی کنم.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.