مربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با نفت مسجد سلیمان و پرونده بازی جنجالی این تیم برابر سایپا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: تیم ما بازی خیلی خوبی ارائه داد. درست است که نتوانستیم پیروز شویم، اما از نظر کیفی تیم برتر بودیم و استحقاق کسب ۳ امتیاز بازی را داشتیم. متاسفانه به خاطر بی دقتی در زدن ضربات آخر و عدم تمرکز مهاجمان به ۳ امتیاز نرسیدیم، اما باز خدا را شکر در دقایق آخر بازی توانستیم یک امتیاز بگیریم.

پاشایی درباره اعتراض باشگاه پیکان به رای دیدار جنجالی این تیم برابر سایپا گفت: ما منتظر پرونده بازی با سایپا هستیم، اما فعلاً چیزی به ما اعلام نشده است. ما خیلی امیدواریم که ۳ امتیازمان برگردد؛ زیرا ما فنی و فوتبالی سایپا را شکست دادیم و ان‌شاءالله کمیته استیناف یک رای خوب و عادلانه بدهد.

مربی تیم فوتبال پیکان افزود: نمی‌خواهیم از داوری انتقاد کنیم؛ اگر از دقیقه ۶۰، ۷۰ به بعد برخی خطا‌های تیم حریف را گرفته بود و بابت وقت‌کشی‌ها اخطار می‌داد، دیگر ما در دقایق پایانی دغدغه‌ای نداشتیم. داور با بازیکنان حریف مدارا می‌کرد و با کوچک‌ترین خطای بازیکن ما، کارت می‌داد. بازیکن حریف ابروی بازیکن ما را شکافت، اما داور به یک تذکر اکتفا کرد. 

پاشایی گفت: شاید برای تیم ما و نفت مسجدسلیمان پایین یا بالای جدول در آخر فصل خیلی چشمگیر نباشد، اما ما تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم و انتظار داریم داورانی برای بازی‌های ما انتخاب کنند که قوی باشند. هفته آینده با تیمی بازی داریم که پایین جدولی است و انتظار داریم که داور خوبی برای بازی هفته آینده مقابل نساجی انتخاب کنند تا از نظر داوری متضرر نشویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار