سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام خبر داد؛

سرعت بخشیدن به روند توانمندسازی مددجویان ایلامی با راه اندازی کسب و کار‌های نوین

موسی نژاد گفت: به منظور توانمندسازی مددجویان ، توسعه کسب و کار‌های نوین در بین خانواده‌های دارای استعداد شغلی در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در آیین امضاء تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، گفت: در ادامه برنامه‌ها و سیاست‌های توانمندسازی برای مددجویان و سرعت بخشیدن به  توسعه کسب و کار‌های نوین در بین خانواده‌های دارای استعداد شغلی ، توسعه کسب و کار‌های نوین در اولویت قرار گرفته است.

او ادامه داد: به همین خاطر با هدف استفاده از توان و ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی استان ، همکاری‌های تنگاتنگی با این دستگاه‌ها را در دستور کار قرار داده ایم که امضاء تفاهم نامه با دانشگاه آزاد ایلام در همین راستا است.

او شناسایی استعداد‌های شغلی مددجویان در راستای توانمندسازی آنان را از برنامه‌های مهم حوزه اشتغال کمیته امداد برشمرد و اظهار کرد: در سال‌های گذشته اقدامات مهمی توسط کمیته امداد و با همکاری شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان انجام گرفته و چند استارت آپ نیز در این زمینه برگزار شده است.

موسی نژاد مطرح کرد: هدف از این استارت آپ‌ها شناسایی، آموزش و هموار کردن مسیر شغلی خانواده‌ها بوده تا در نهایت منجر به تجاری سازی و کسب ثروت برای خانواده‌های مددجو و توانمندسازی آنان شود.

او ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های گذشته بین کمیته امداد و دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در زمینه‌های استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی مددجویان و همچنین تحصیلات عالیه دانشجویان مددجو همکاری‌های خوبی صورت گرفته و با امضای این تفاهم نامه چنین همکاری‌هایی سرعت بیشتری می‌گیرد تا بستر توانمندسازی خانواده‌ها بیشتر از گذشته فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام ، اظهار کرد: اشتغال و کارآفرینی در شرایط فعلی از مهم‌ترین نیاز‌های مردم استان و خصوصا ً قشر مددجو است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.