مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملکشاهی خبر داد؛

اهدای اقلام ضروری جهیزیه به ۹ زوج در شهرستان ملکشاهی

سالاری فر از اهدای اقلام جهیزیه به ۹ زوج مددجو در شهرستان ملکشاهی خبر داد و گفت: به هر یک از این زوج‌های جوان ۵ قلم کالای اساسی اهدا شده است.

 شهرام سالاری فر مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از اهدای اقلام جهیزیه به ۹ زوج مددجو در شهرستان ملکشاهی خبر داد و گفت: به هر یک از این زوج‌های جوان ۵ قلم کالای اساسی شامل: یخچال، اجاق گاز فر، لباس شویی، تلویزیون و جاروبرقی اهدا شده است.

او با بیان اینکه ارزش اقلام اهدایی به هر زوج بیش از ۱۵ میلیون تومان است ، مطرح کرد: این اقلام جهیزیه با هم افزایی این نهاد و خیرین تهیه شده و با همکاری گروه جهادی حضرت امام خمینی «ره» در اختیار زوج‌های مددجو قرار گرفته است.

سالاری فر با بیان اینکه همه زوج‌های مددجوی واجد شرایط این شهرستان که اقدام به تشکیل پرونده کرده اند جهیزیه دریافت کرده و هم اکنون مددجوی عادی پشت نوبت دریافت جهیزیه در این شهرستان نیست، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و هزینه‌های بالای زندگی، از افراد خیر و نیکوکار برای مشارکت در تأمین جهیزیه خانواده‌های مددجو و سایر نیازمندی‌های آنان درخواست مشارکت داریم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.