سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید ۴ هزار و ۳۹۵ کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل در کرمانشاه

در سه ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۳۹۵ کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل در استان کرمانشاه تمدید شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرمی مدیر کل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : ۴ هزار و ۲۲۳ کارت مختص رانندگان حمل و‌نقل کالا و ۱۷۲ کارت برای رانندگان وانت باری تمدید شده است.

او گفت : در این مدت ۳۴۵ کارت جدید برای رانندگان در دو بخش حمل و نقل کالا و وانت باری صادر شده است.

او به فعالیت ۸۳ شرکت، موسسه و نمایندگی حمل و نقل کالا در استان اشاره کرد و افزود: به صورت مستمر بر فعالیت این شرکت‌ها و رانندگان زیر مجموعه آن‌ها نظارت می‌شود که با توجه به اختیارات تفویض شده به استان برای رانندگانی که تخلفات حمل و نقلی داشته باشند، تعلیق چند ماهه کارت هوشمند در نظر گرفته می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، پرداخت نکردن کرایه حمل، درج نکردن کد رهگیری بارنامه، جا به جایی بار بدون بارنامه و رعایت نکردن مقررات حمل بارنامه‌های عادی و ترافیکی است.

کرمی با اشاره به فعالیت ۱۹ هزار راننده در حوزه حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه گفت: برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در این حوزه، شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود را منعکس کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.