سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش شیر برای دامداران صرفه اقتصادی ندارد

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی دامداران البرز گفت: تولیدکنندگان شیر خام این استان در چند روز گذشته به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار نقد دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ثابت، مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی دامداران استان البرز با بیان این که تولیدکنندگان شیر خام این استان در چند روز گذشته به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار نقد دارند، گفت:  بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت این محصول به ۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش یافت و این در حالی است که قیمت تمام شده برای هر لیتر شیر در کارخانه، ۶ هزار و ۵۷۰ تومان است.

او افزود: کارخانجات فراورده های لبنی و دیگر کارخانجاتی که تولیدات شان به شیر وابستگی دارد تمایلی به تبعیت از این مصوبه ندارند که دلیل آن هم انباشت انبارهای شان از شیر خشک است و اعلام می کنند که نیازی به شیرخام ندارند.

او افزود: با این روند دامداران واحدهای شیری علاوه بر این که با مشکل افزایش نرخ نهاده ها و سبوس رو به رو هستند، انباشت این محصول در واحدهای تولیدی نیز گریبان آنان را گرفته است.

ثابت گفت: دامداران البرزی همچون دیگر دامداران نسبت به این تفاوت قیمت ها معترض هستند و مسئولان اتحادیه دامداران برای رفع این معضل با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی وارد گفت و گو شده اند تا این مشکل از طریق مجلس برطرف شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.